the sims 3 eller 4

Kan jeg spørre hvor gamle dere som spiller er? :D Jeg eeeeelsket å spille Sims, men da var jeg typisk 14-16... Føler liksom jeg er for gammel nå :p

Jeg er 28, men spiller fortsatt innimellom. ;) av og til ikke mer enn å bygge hus, men spiller av og til og. Og har vært kjempenyttig når vi har sett på hus osv, for er ingen problem å "telle ruter", selv om meglere legger ut bilder med skamløst vidvinkel. Kan ikke lure meg! :D

Jeg likte byggemetoden godt i sims 4, men var så mye som mangla. Feks trapp. Må da kunne gå an å ha trapp? :p Har ikke prøvd med tilleggspakkene som er kommet, skal kjøpe dem om ikke lenge. Så når jeg har spilt, har jeg spilt med sims 3. Rett og slett pga alle valgmulighetene. Både mannen og jeg liker å bruke sims 3 når vi diskuterer hvordan vi skal pusse opp. Hvis vi er uenige, så lager vi hvert vårt forslag i sims. :p og så tar vi det derfra.

Kan jeg spørre hvor gamle dere som spiller er? :D Jeg eeeeelsket å spille Sims, men da var jeg typisk 14-16... Føler liksom jeg er for gammel nå :p
25:p liker best å bygge drømmehusene mine og drømme meg enda mer bort;)

Jeg synes sims 3 uten utvidelser er bedre enn sims 4 uten utvidelser også jeg. Her krasjer det så godt som aldri, men jeg har pc da. Synd det skal være slik. Får liksom ikke helt nyte opplevelsen da :-(

Nei har vært mye tull for mac-brukere for å si det sånn, utrolig irriterende når man har brukt så mye penger på det. Etter en oppdatering en gang kunne jeg ikke spille på flere måneder for det kræsjet hvert 10. min.... Men funker ok nå hvertfall :) Enig i at sims 3 er best uansett, liker åpen verden og at man kan endre farge på alt mulig.

Jeg er 25 og alltid likt det :) som mindre ville jeg lage barn på barn. Var vel fra 15 år så tror det var fordi jeg var babysyk :p

Er 26, men er ikke noe jeg går rundt og forteller til hvem som helst, er bare mannen som vet hvor mange pakker jeg har :P

37... blir aldri voksen, tror jeg. Men dette er også bare samboeren min pluss noen få som vet. Går liksom ikke rundt og sier det på jobb. Synes 3 var best, men 4 begynner å komme seg nå som det har kommet noen expansions...

Elsker sims 4. Men tok litt tid å bli kjent med det, likte det ikke i begynnelsen. Jeg er 21 :)

Back
Topp