hva hadde du valgt? 
fant dessverre ikke sims i butikken idag, så må da vente litt
fant dessverre ikke sims i butikken idag, så må da vente litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiller mest 4, liker mye ved detSærlig husbyggingen! Synd med nye wormholes nå som sims 3 var helt åpent men.. Det er det eneste negative syns jeg
(spiller og spiller.. Nå har jeg liksom ikke tid syns jeg [emoji14] )
Kan åpne egen butikk i sims 4 ogsåHar begge, men liker fremdeles sims 3 bestmen savner enda sims 2 når forretningsliv kom å jeg kunne åpne egen butikk
![]()
Kan åpne egen butikk i sims 4 også![]()
Jeg liker sims 4 best. Noe uvant i starten og tok tid til å venne seg til det, men liker det bedre nå![]()
Jepp, kom utvidelsespakke i juli tror jeg den komKan man? I utvidelsespakkene eller? Men husker jeg likte så godt å åpne butikk å bare selge alt mulig. Sengeforretning, eller selge stoler![]()
Jepp, kom utvidelsespakke i juli tror jeg den komkan selge alt mulig der også, du bestemmer
![]()
Jeg synes sims 3 uten utvidelser er bedre enn sims 4 uten utvidelser også jeg. Her krasjer det så godt som aldri, men jeg har pc da. Synd det skal være slik. Får liksom ikke helt nyte opplevelsen da :-(Sims 3 er best synes jeg. Men er jo ikke så rart når sims 3 har mange flere utvidelser og muligheter foreløpig. Spiller sims 4 en del og, men det er vel mest fordi den kan kjøre i timesvis uten å kræsje, sims 3 kræsjer på min macbook stadig vekk, så må lagre hele tiden...