the sims 3 eller 4

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
hva hadde du valgt? :)

fant dessverre ikke sims i butikken idag, så må da vente litt

Har bare spillt the sims 3 :) var veldig fornøyd med det, men jeg ville nok valgt sims 4 :D

(Har ennå ikke fått skaffet meg det)

Bestilte 4 :)

Ser du allerede har bestilt, men jeg ville dessverre valgt 3. Synes 4 var kjedelig

3! Sims 4 har mista mye av det morsomme som er i 3.

Jeg kan alltids bytte det er ikke noe problem :) sender cdon en mail :)

Har begge, men liker fremdeles sims 3 best :p men savner enda sims 2 når forretningsliv kom å jeg kunne åpne egen butikk :p

Jeg spiller mest 4, liker mye ved det :) Særlig husbyggingen! Synd med nye wormholes nå som sims 3 var helt åpent men.. Det er det eneste negative syns jeg

(spiller og spiller.. Nå har jeg liksom ikke tid syns jeg [emoji14] )

Har spilt begge, og sims 4 var en stor skuffelse! 3 er best :D

Har begge, men liker fremdeles sims 3 best :p men savner enda sims 2 når forretningsliv kom å jeg kunne åpne egen butikk :p
Kan åpne egen butikk i sims 4 også;)

Jeg liker sims 4 best. Noe uvant i starten og tok tid til å venne seg til det, men liker det bedre nå:)

Kan åpne egen butikk i sims 4 også;)

Jeg liker sims 4 best. Noe uvant i starten og tok tid til å venne seg til det, men liker det bedre nå:)

Kan man? I utvidelsespakkene eller? Men husker jeg likte så godt å åpne butikk å bare selge alt mulig. Sengeforretning, eller selge stoler :p

Kan man? I utvidelsespakkene eller? Men husker jeg likte så godt å åpne butikk å bare selge alt mulig. Sengeforretning, eller selge stoler :p
Jepp, kom utvidelsespakke i juli tror jeg den kom:) kan selge alt mulig der også, du bestemmer:)

Jepp, kom utvidelsespakke i juli tror jeg den kom:) kan selge alt mulig der også, du bestemmer:)

Oj oj oj! Om det kom i juli er det kanskje ikke rart jeg ikke visste om det. Fikk baby i juli så :p åh, gleder meg til jeg kan skaffe meg det og få tid til litt sims spilling da :D

The sims 3!! Liker ikke the sims 4. Ble så skuffet... Jeg har spilt sims siden det aller første spillet kom ut. Elsker det, men 4ern skuffet altså. Har ikke spilt på mange mnder nå.

Sims 3 er best synes jeg. Men er jo ikke så rart når sims 3 har mange flere utvidelser og muligheter foreløpig. Spiller sims 4 en del og, men det er vel mest fordi den kan kjøre i timesvis uten å kræsje, sims 3 kræsjer på min macbook stadig vekk, så må lagre hele tiden...

Sims 3 er best synes jeg. Men er jo ikke så rart når sims 3 har mange flere utvidelser og muligheter foreløpig. Spiller sims 4 en del og, men det er vel mest fordi den kan kjøre i timesvis uten å kræsje, sims 3 kræsjer på min macbook stadig vekk, så må lagre hele tiden...
Jeg synes sims 3 uten utvidelser er bedre enn sims 4 uten utvidelser også jeg. Her krasjer det så godt som aldri, men jeg har pc da. Synd det skal være slik. Får liksom ikke helt nyte opplevelsen da :-(

Jeg liker begge to. Har begge to,og spiller nå selvfølgelig 4 ikke 3 er. Lærer meg mer og mer av det nye, og da er det bedre :)

Back
Topp