The last puzzle❤️ (etter ma)

Gravid 3 +5
Da har nok tiden kommet at jeg per nå er gravid og må bare stole på at det går bra denne gangen. Syns det er veldig vanskelig og en veldig stor frykt som følger med.
IMG_1894.jpeg
IMG_1895.jpeg

Så da kan endelig siste punkte på listen strykes, så blir det nok å lage en ny liste med del mål gjennom svangerskapet. Må bare få lagd den først og se hva jeg ønsker skal stå på den.

Veien videre
:
  • Blødninger stopper:thumright
  • Negativ graviditetstest :thumright
  • Mensen :thumright
  • Eggløsning :thumright
  • Positiv test :) :Heartred

Gratulerer så mye! :HeartredHåper det går bra. Kanskje det blir september/oktober-barn? Det fikk jegci 2022, og det var en flott tid å få barn på. :)

Estimert til september-barn så det blir spennende :) blir stikk motsatt av vesla som kom i januar 2023
Ja, da er vi i samme situasjon. Jeg fikk september i 22, nå blir det omtrent motsatt, i februar (håper jeg, ønsker ikke føde før termin, hehe). Det som er litt ergerlig for os begge, er vel at sesongen til barn 2 blir motsatt, så det må kanskje kjøpes inn en god del ekstra tøy.

Ja, da er vi i samme situasjon. Jeg fikk september i 22, nå blir det omtrent motsatt, i februar (håper jeg, ønsker ikke føde før termin, hehe). Det som er litt ergerlig for os begge, er vel at sesongen til barn 2 blir motsatt, så det må kanskje kjøpes inn en god del ekstra tøy.
Hehe ja, du sier noe der. Må i tillegg også gjøre det hvis vi skulle få en gutt denne gangen, da vi har jente fra før.

PP3

Da blir det ny syklus her igjen. Usikker på hva som skjedde i forrige runde og endte med å få mensen en uke på overtid. Har i tillegg hatt sterke smerter, så legevakten og sykehuset fikk besøk i en del timer. Mulig endometriose fikk jeg beskjed om, men ikke til de grader at det skulle være noe problem å bli gravid. Så vi skal forsøke videre, men har vi ikke lykkes innen ett år eller at smertene blir verre, så blir operasjon en mulighet vi må se på. Så nå krysser jeg alt jeg kan for at vi skal klare dette og gjerne helst før terminen for den vi mistet kommer.

Så akkurat nå føler jeg meg egentlig litt tom og moteløs…noen som har noen oppløftende ord eller tips til hva man kan gjøre for å øke sjansen?

Gravid 3+4

Beklager så mye at det har vært så stille fra meg denne syklusen. Men har nok trengt tiden for oss selv, mye jobb og prøvd å legge mindre press denne runden. Så til våres begge store overraskelse så virker det som det endelig er våres tur. Fikk min første positive test i går ca. 8 dpo og i dag 9 dpo slo den digitale ut også.
Kjenner på en masse nerver, frykt, glede og alt i mellom egentlig. Håper bare så inderlig at denne gangen så sitter den godt og holder seg der hele veien frem.

1739472820285.jpeg

Gravid 3+4

Beklager så mye at det har vært så stille fra meg denne syklusen. Men har nok trengt tiden for oss selv, mye jobb og prøvd å legge mindre press denne runden. Så til våres begge store overraskelse så virker det som det endelig er våres tur. Fikk min første positive test i går ca. 8 dpo og i dag 9 dpo slo den digitale ut også.
Kjenner på en masse nerver, frykt, glede og alt i mellom egentlig. Håper bare så inderlig at denne gangen så sitter den godt og holder seg der hele veien frem.

Vis vedlegget 454675
Gratulerer så mye med fine positive tester :D Krysser fingrene for terminspire! :shy:

Gravid 4+0

Er så fantastisk å se testene stige og bli fine sterke streker :D :Heartred
IMG_2163.jpeg

Måtte denne klore seg fast frem til termin. Så tenkte nå på å lage en ny liste for milepæler gjennom svangerskapet, noen som har tips om en slik liste????

Mine symptomer:
  • Kvalme
  • Endring av smak
  • Noe øm i puppene
  • Smerter i korsryggen
  • Tisser ofte
  • Rare drømmer

Håper det fortsatt går riktig vei med deg. :Heartred
Virker lovende enda hvertfall. Var på ultralyd i forrige uke hvor jeg fikk se det lille nurket og hjerte som slo :Heartred Har nå i dag kommet til 7+2 og fått time til TOUL rett etter påsken, så krysser bare fingrene frem til da og håper ting kanskje roer seg mere ned med frykten

Fin kul! :Heartred Glad for å se at alt foreløpig ser ut til å være bra.

Jeg skjønner at du venter på UL. Husker ventetida og selve ul-tivmene som veldig emosjonelt krevende. Var bombesikker hver gang på at de skulle si at det ikke var hjertelyd mer. Det ble en del ultralyder (ikke alle på grunn av engstelse, men en del). Heldigvis gikk det bra, håper det gjør det for deg også.

Fin kul! :Heartred Glad for å se at alt foreløpig ser ut til å være bra.

Jeg skjønner at du venter på UL. Husker ventetida og selve ul-tivmene som veldig emosjonelt krevende. Var bombesikker hver gang på at de skulle si at det ikke var hjertelyd mer. Det ble en del ultralyder (ikke alle på grunn av engstelse, men en del). Heldigvis gikk det bra, håper det gjør det for deg også.
Takk for gode ord :Heartred prøver å tenke som så at det er ikke noe jeg får gjort uansett og krysser bare alt jeg har for at denne gangen går det bra

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp