The last puzzle❤️ (etter ma)

Positiv :nailbiting:

Er nå i dag mellom 8-10 dpo og fått strek nå på tre ulike tester. Men kjenner det er så vanskelig å la meg selv tro på det og at det skulle klaffe på første syklus etter MA. Er selvfølgelig glad hvis det her virkelig stemmer og håper da at det skal gå hele veien, men mye nervøsitet og frykt som dukker opp også.

Så da får jeg vel kanskje endelig stryket ut siste punkt på listen og kanskje begynne å lage en ny liste for svangerskapet:nailbiting:

Legger ved testene her også:
Vis vedlegget 450594Vis vedlegget 450595

Veien videre:
  • Blødninger stopper:thumright
  • Negativ graviditetstest :thumright
  • Mensen :thumright
  • Eggløsning :thumright
  • Positiv test:thumright
Gratulerer med positive tester :D krysser fingrene for at denne spiren blir terminbaby :shy:

Blødning

Hadde plutselig litt blødning her i går kveld. Det var svært lite, altså noen få dråper i do og litt på papiret. Gjennom hele natten og dagen i dag, har det vært litt spotting på papiret. Dette har en veldig rosa farge, så syns ikke det ligner på mens. Så akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal tro eller tenke. Prøver nå å vente et par dager før jeg tar en ny test og ser om den da har økt i styrke eller ikke. Kjenner det skaper mye kaos og tanker i hodet. Prøver hvertfall å være håpefull og tenke positivt, men det er søren ikke lett.

Sett ut i fra forventet ikm, så er jo det enda noen dager til. Den er vel forventet sånn ca til fredagen, så rart hvis dette skulle være mens og den kommer så tidlig. Men er vanskelig å vite hva det er, så får virkelig testet tålmodigheten her nå.

Jeg har også hatt spotting i dpo land. Noe lyserosa og litt brunt. Startet 9 dpo og varte til 11 dpo (positiv test 8 dpo kveld). Veldig lite, men ble forferdelig stresset. Redd for kjemisk som jeg hadde i oktober. Men ser ut til at det har sluttet nå. 13 dpo i dag og ikke hatt noe siden 11 dpo, så krysser fingre for at det var festeblødning. Håper det gir seg og er en uskyldig festeblødning du opplever :Heartred Kanskje du kan be om hcg blodprøve hos fastlegen for å få litt sikrere svar? Jeg tok hcg fredag og skal ta ny mandag

Jeg har også hatt spotting i dpo land. Noe lyserosa og litt brunt. Startet 9 dpo og varte til 11 dpo (positiv test 8 dpo kveld). Veldig lite, men ble forferdelig stresset. Redd for kjemisk som jeg hadde i oktober. Men ser ut til at det har sluttet nå. 13 dpo i dag og ikke hatt noe siden 11 dpo, så krysser fingre for at det var festeblødning. Håper det gir seg og er en uskyldig festeblødning du opplever :Heartred Kanskje du kan be om hcg blodprøve hos fastlegen for å få litt sikrere svar? Jeg tok hcg fredag og skal ta ny mandag
Tenker å ha enda litt is i magen og se hva som skjer. Har hatt litt blødning i ettermiddag/kveld i dag, men er kun i forbindelse med dobesøk. Hadde slike blødninger med vesla som nå blir snart to år, så håpet er der enda til ikm eller blødningen tar seg så opp at jeg skjønner dette er mensen.

Tenker å ha enda litt is i magen og se hva som skjer. Har hatt litt blødning i ettermiddag/kveld i dag, men er kun i forbindelse med dobesøk. Hadde slike blødninger med vesla som nå blir snart to år, så håpet er der enda til ikm eller blødningen tar seg så opp at jeg skjønner dette er mensen.
Håper med deg :Heartred Har ikm imorgen selv, nervepirrende

Da har jeg vært hos legen i dag for å måle hcg og skal tilbake igjen en gang til for å ta prøve nummer to. For dukker opp strek nummer to, men så syns jeg blødningen kanskje har økt litt, men ikke såpass som ville vært en vanlig mens for meg. Så blir spennende å se hva blodprøven viser og få et tydelig svar på om det har klaffet eller ikke.

PP2 og CD1

Da tror jeg nok dessverre det er TR som har meldt sin ankomst. Fryktelig skuffende og tøffere enn jeg trodde det ville være. Vet man skal prøve å tenke positivt osv, men akkurat nå er bare alt dritt…

Veien videre:
  • Positiv test

PP2 og CD1

Da tror jeg nok dessverre det er TR som har meldt sin ankomst. Fryktelig skuffende og tøffere enn jeg trodde det ville være. Vet man skal prøve å tenke positivt osv, men akkurat nå er bare alt dritt…

Veien videre:
  • Positiv test
Åh, det var leit å høre :( Vet hvor skuffende det er når man får kjemisk. Det er noe skikkelig dritt, så det er lov å bi skuffa og lei seg. Sender deg en god klem og krysser fingrene for at du får full klaff neste PP :Heartred

:Heartred :(Huff så leit! Det må være tungt når mn har fått et håp i form av positiv test.

:Heartred :(Huff så leit! Det må være tungt når mn har fått et håp i form av positiv test.
Veldig, men har heldigvis ei lita frøken på snart to år som gjør underverket for humøret :Heartred men har vært hos legen for blodprøve to ganger på rad nå, så spent å høre hva de sier bare for å få en bekreftelse den ene eller den andre veien.

Veldig, men har heldigvis ei lita frøken på snart to år som gjør underverket for humøret :Heartred men har vært hos legen for blodprøve to ganger på rad nå, så spent å høre hva de sier bare for å få en bekreftelse den ene eller den andre veien.
Ja, min toåring var til stor trøst da jeg mistet i vår. Håper på gode nyheter for deg.

PP2 og CD 10 eller 12

God jul alle sammen, håper dere har hatt en fin feiring med kjente og kjære :) :Heartred Her var dagen i går fantastisk og alt om aborten og prøving igjen en fjern tanke. Var godt å bare være til stedet og nyte dagen med familien.

Da har jeg begynt med å teste etter el og tror jaggu den er positiv allerede. Syns kanskje det var litt tidlig, men nå er jeg usikker på om jeg er på dag 10 eller 12. Dette fordi jeg spottet i to dager før ordentlig blødning kom. Så skal jeg regne fra spotte dagen eller når det var full rulle? Har hvertfall rukket å få lagt inn aksjer i går og blir en ny igjen i morgen, kanskje også noen ganger til fremover. For tenker å fortsette å teste etter el litt til tilfelle den skulle bli svak og så sterk igjen. Hva tenker dere ut i fra disse testene? Når kan jeg regne med at el skjer?
IMG_1779.jpeg

Back
Topp