Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ville vært mer skeptisk til å reise til tyrkia enn thailand sånn "eksotisk" settSyns det har gått fint å fly med Oline i alle aldre egentlig, når hun var liten fikk hun pupp opp og ned, så virka ikke som hun plages. Er mer utfordrene å få tuppa til å være sånn passe rolig alle timene. Men vi blir 3 uker hvis vi drar, så da syns jeg ikke reiseveien blir så ille... Er mer redd for det "eksotiske"![]()
H.H, vet du hvor i Thailand de har vært?
Vi har flydd fire ganger med Hermine og hun har aldri skreket (over hodet) på flyturene! Sålenge de sitter oppreist og enten sutter på smokken eller puppen under letting og landing så går det stort sett bra! Hermine har alltid bare sutta på smokken, har dytta litt på den for å få henne til å sutte ekstra på denAldri vært å reist med snuppa mi, den lengste turen jeg vurderer er en tur til oslo
Så er jeg bekymret for ørene til de små når flyet lander og letter, så det har ikke blitt noen tur enda![]()