Thailand....

Rudi83

Blir kjent med forumet
Vi vurderer å dra til Thailand i april/mai. Da er Martin 7 måneder og Oline 3 år. Noen som har erfaring med å reise til Thailand med barn? Vi har reist en del med Oline, men det har vært til Gran Canaria og England etc.

Det umiddelbare jeg tenker på er den lange reiseveien... Ellers er det nok et flott reisemål med barn :)

Aldri vært å reist med snuppa mi, den lengste turen jeg vurderer er en tur til oslo:-)
Så er jeg bekymret for ørene til de små når flyet lander og letter, så det har ikke blitt noen tur enda :drunken_smilie

Vi har mange venner og bekjente som har reist, og som skal til Thailand i permisjonstiden.
Det er visst helt supert,og tror det har gått veldig fint for de fleste!
Vi skal og ha oss en tur,men jeg orker ikke den lange flyturen med en liten en.Syns den er ille nok bare med meg selv å tenke på:-)

Tror det blir Kroatia på oss i mai en gang:-)

Syns det har gått fint å fly med Oline i alle aldre egentlig, når hun var liten fikk hun pupp opp og ned, så virka ikke som hun plages. Er mer utfordrene å få tuppa til å være sånn passe rolig alle timene. Men vi blir 3 uker hvis vi drar, så da syns jeg ikke reiseveien blir så ille... Er mer redd for det "eksotiske" ;)
H.H, vet du hvor i Thailand de har vært?

Syns det har gått fint å fly med Oline i alle aldre egentlig, når hun var liten fikk hun pupp opp og ned, så virka ikke som hun plages. Er mer utfordrene å få tuppa til å være sånn passe rolig alle timene. Men vi blir 3 uker hvis vi drar, så da syns jeg ikke reiseveien blir så ille... Er mer redd for det "eksotiske" ;)
H.H, vet du hvor i Thailand de har vært?
Jeg ville vært mer skeptisk til å reise til tyrkia enn thailand sånn "eksotisk" sett;)
Har aldri vært i thailand men har hørt at phuket er veldig familievennlig:)
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Aldri vært å reist med snuppa mi, den lengste turen jeg vurderer er en tur til oslo:-)
Så er jeg bekymret for ørene til de små når flyet lander og letter, så det har ikke blitt noen tur enda :drunken_smilie
Vi har flydd fire ganger med Hermine og hun har aldri skreket (over hodet) på flyturene! Sålenge de sitter oppreist og enten sutter på smokken eller puppen under letting og landing så går det stort sett bra! Hermine har alltid bare sutta på smokken, har dytta litt på den for å få henne til å sutte ekstra på den ;) ...og om de skulle få vondt i ørene er det jo bare for noen minutter;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Phukhet,Koh Lanta og Pattaya iallefall.Har selv vært på de to første stedene,og likte meg veldig godt.
I Phuket området er det jo mange valgmuligheter,og veldig greit siden man slipper å reise videre med båt for å komme dit.
Skal nok tilbake vi og,men ikke med det første:-)

Back
Topp