Thai dame

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Min svoger er 43 år og gift med en thaidame hun er 38. Hun er ikke kjøpt, men de møttes via nett og felles kjente. Hun er egentlig en velstående dame

Er dette Ok, eller må det være noe galt med min svoger da?

ORIGINAL: Vugge

Pappa var 44 og stemora mi var 20 når de ble sammen... Men ho var dansk da, så det er sikkert greit[8D]

Ja, det er nok helt i orden[:)]

Ikke kjøpt?[8|]

Selvfølgelig er det greit, alle parforhold er "greie" så lenge det er frivillig!

ORIGINAL: Febbis

Ikke kjøpt?[8|]

Selvfølgelig er det greit, alle parforhold er "greie" så lenge det er frivillig!

Min nabo er 63, reiser til Thailand fire-fem ganger i året. Kommer hjem og går rundt med album der han viser fram alle han har ligget med på turen. Er det noe galt med han? Ja, det synes jeg. Er det forskjell på en som reiser i det formål å få ligget med flest mulig, og de som gifter seg av kjærlighet. Ja, det synes jeg.

SÅklart e det greit da... sålæng dæm ælske hverainner så e d væll itjnå som e likar einn d![:)]

Hvorfor skulle ikke det være greit?

Ser ikke noe problem i det ettersom de møttes og ble forelsket (regner jeg med) [8D]
Hvis han derimot hadde vært å "henta" henne, da hadde det ikke vært like kult..[8|]

ORIGINAL: Deila

Min nabo er 63, reiser til Thailand fire-fem ganger i året. Kommer hjem og går rundt med album der han viser fram alle han har ligget med på turen. Er det noe galt med han? Ja, det synes jeg. Er det forskjell på en som reiser i det formål å få ligget med flest mulig, og de som gifter seg av kjærlighet. Ja, det synes jeg.

Norske jenter i syden gjør akkurat det samme[;)]

Jeg har nå møtt norske kvinner som har vært i syden, men aldri sett skrytealbumene av deres greske/tyrkiske/spanske/osv sexerobringer.

ORIGINAL: Natural Beauty

Eneste som ikk er OK er deg!! Thai dame er menneske hun også! Hahaha...bv er full av rare spørsmål innimellom!

Tar du ikke litt av nå... Det er uhyre mange "thaidamer" som faktisk blir oppfordra av familien sin, faktisktalt neste blir fortalt bokstavlig at de må gifte seg med noen fra vesten så de kan hjelpe til å brødfø resten av familen...

Jeg har ei venninne som er thai, som jeg ble kjent med i thailand som fortalte at der hun kom (en fattig provins) fra var det veldg vanlig men at hun var en av de heldige som hadde foreldre som oppfordret henne til å gifte seg av kjærlghet og ikke pga penger!!!

Dessuten det finnes ufattlig mange nordmenn som dømmer folk som henter seg damer i fra asia.. Jeg skal være eng at jeg rynka på nesa ei gang vi var på ferje tur der det satt en 70 + mann og klådd på ei asiatisk dame, som ikke kan ha vært mer enn 25

Til HI det er ingenting galt i det forholdet... Venninna mi fant seg en beliger som hun møtte mens han var på tur

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ser ikke noe problem i det ettersom de møttes og ble forelsket (regner jeg med) [8D]
Hvis han derimot hadde vært å "henta" henne, da hadde det ikke vært like kult..[8|]

Hva er egentlig forskjellen?
Slik jeg ser det så har han "henta" henne. Men at deres forhold har bygd seg til å bli et gjensidig tillitsforhold etter hun kom til Norge. Regner med de elsker hverandre, men kjærligheten har mange hatter

ORIGINAL: Natural Beauty

Eneste som ikk er OK er deg!! Thai dame er menneske hun også! Hahaha...bv er full av rare spørsmål innimellom!

Men i JØSS, hva i all verden er ditt problem[8|]

haha ja det gjør de!!
"seee han her a, fy fan han var bare såååå råååådeilig azzzzzzzza, fy fan! jeg lå me`n da[8D] han sa jeg var så vakker azzzzza, fy fan han var deilig. Også han her da!! Sjekk den kroppen da! Og fy fan, vi elsket hele natta, også HAN da, fy fan haaaan var deilig han...." [:-]

Ikke kjøpt?[8|]

ORIGINAL: Greven av gral

Slik jeg ser det så har han "henta" henne. Men at deres forhold har bygd seg til å bli et gjensidig tillitsforhold etter hun kom til Norge. Regner med de elsker hverandre, men kjærligheten har mange hatter

Okei, kjøpt da, er det jeg mener med at det ville vært annerledes om hun bare var henta til ett formål; Mannen får seg ikke kjærring og mus, da er det bare å bestille fra Thailand... Synes veldig synd på de thai-damene som lever i slike forhold...

ORIGINAL: Greven av gral

Okei, kjøpt da, er det jeg mener med at det ville vært annerledes om hun bare var henta til ett formål; Mannen får seg ikke kjærring og mus, da er det bare å bestille fra Thailand... Synes veldig synd på de thai-damene som lever i slike forhold...

Det er jeg helt enig i, at det er synd i de som kommer under falske premisser. Men det slår begge veier. Man skal ikke undervurdere Thaiene. De har blitt mer opplyste etter hvert de også[:)]

Back
Topp