Thai dame

ORIGINAL: Natural Beauty

Det jeg reagerte på er at de møttes på nettet via felles bekjente og du sier at hun er oppegående dame, så hva er problemet da? Hun er ikke sånn typisk *kjøpt* dame.

Derfor synes jeg det var rart at du spurte om det! Skjønner?

Skjønner[:)]

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: Deila

Min nabo er 63, reiser til Thailand fire-fem ganger i året. Kommer hjem og går rundt med album der han viser fram alle han har ligget med på turen. Er det noe galt med han? Ja, det synes jeg. Er det forskjell på en som reiser i det formål å få ligget med flest mulig, og de som gifter seg av kjærlighet. Ja, det synes jeg.

Norske jenter i syden gjør akkurat det samme[;)]

ORIGINAL: Greven av gral

Min svoger er 43 år og gift med en thaidame hun er 38. Hun er ikke kjøpt, men de møttes via nett og felles kjente. Hun er egentlig en velstående dame

Er dette Ok, eller må det være noe galt med min svoger da?

akkurat som svigerfar dette (men han er 48 da og hun 39)[:D]

jeg syns det spørs. hvis de møttes over nett, ble forelska osv så er det jo greit, men det er trist at så mange gifter seg med eldre nordmenn fordi det er et sikkert kort.
men på en annen side er det jo bra for dem at det finnes så mange menn som ikke får seg norske damer. (den er satt på spissen:))

ser ikke problemet selv om hun hadde komt hit for å få et bedre liv..... han får en kone som lager middag og tar seg av huset og han slipper å være ensom, hun får komme til norge og bo slik vi gjør her.... win-win situation etter min mening[;)] så har man self de som er uheldige, men de som havner i uheldige forhold kan like gjerne være vanlige nordmenn[:)]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Min nabo er 63, reiser til Thailand fire-fem ganger i året. Kommer hjem og går rundt med album der han viser fram alle han har ligget med på turen. Er det noe galt med han? Ja, det synes jeg. Er det forskjell på en som reiser i det formål å få ligget med flest mulig, og de som gifter seg av kjærlighet. Ja, det synes jeg.

haha ja det gjør de!!
"seee han her a, fy fan han var bare såååå råååådeilig azzzzzzzza, fy fan! jeg lå me`n da[8D] han sa jeg var så vakker azzzzza, fy fan han var deilig. Også han her da!! Sjekk den kroppen da! Og fy fan, vi elsket hele natta, også HAN da, fy fan haaaan var deilig han...." [:-]

Tyrkia er jo damenes svar på Thailand. Er mye eldre damer der som går rundt hånd i hånd med unggutter.

ORIGINAL: Sillien

ser ikke problemet selv om hun hadde komt hit for å få et bedre liv..... han får en kone som lager middag og tar seg av huset og han slipper å være ensom, hun får komme til norge og bo slik vi gjør her.... win-win situation etter min mening[;)] så har man self de som er uheldige, men de som havner i uheldige forhold kan like gjerne være vanlige nordmenn[:)]

Nei, dette er ikke et problem hvis en har kjønnsrolleholdninger fra femtitallet.

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

haha ja det gjør de!!
"seee han her a, fy fan han var bare såååå råååådeilig azzzzzzzza, fy fan! jeg lå me`n da[8D] han sa jeg var så vakker azzzzza, fy fan han var deilig. Også han her da!! Sjekk den kroppen da! Og fy fan, vi elsket hele natta, også HAN da, fy fan haaaan var deilig han...." [:-]

Tyrkia er jo damenes svar på Thailand. Er mye eldre damer der som går rundt hånd i hånd med unggutter.

Sikker på dere ikke blander med Danskebåten?[:D]

Back
Topp