Ja, dessverre kan jeg det godt. Kjipt å være plaget med det!Det håper jeg og ! Tusen hjertelig takk for masse gode tips altså, dette kan du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dessverre kan jeg det godt. Kjipt å være plaget med det!Det håper jeg og ! Tusen hjertelig takk for masse gode tips altså, dette kan du
Ja, dessverre kan jeg det godt. Kjipt å være plaget med det!
Hvordan går det nå?
Bra det blir tatt hånd om iallfall lykke tilVært hos legen i dag faktisk, og det er desverre betennelse Men har fortsatt ikke feber eller noe sykdomstegn, så har fått antibiotika, og skal inn på ny kontroll i morgen for å se om jeg evt blir sendt på kirurgen :/
Hva gjør kirurgen?Vært hos legen i dag faktisk, og det er desverre betennelse Men har fortsatt ikke feber eller noe sykdomstegn, så har fått antibiotika, og skal inn på ny kontroll i morgen for å se om jeg evt blir sendt på kirurgen :/
Bra det blir tatt hånd om iallfall lykke til
Hva gjør kirurgen?
Bra du ikke har vondt!!! Kan det være bakteriell betennelse?
Snakk om hell i uhell altså. Håper du blir bedre med antibiotika uten noe form for kirurgi!Vet igrunnen ikke helt, men hun snakket om at hvis det har blitt sånn abcess må de skjære opp og tømme kulen
Det er bakteriell ja, hadde en crp på 83, men det er så rart at jeg ikke har feber eller noen annen form for influensasymptomer.. Hun nevnte også at betennelsen kanskje kunne være innekapslet, så jeg er spent på kontrollen i morgen!
Snakk om hell i uhell altså. Håper du blir bedre med antibiotika uten noe form for kirurgi!
Hvordan gikk det?Jaaja, så har hele dagen gått med til venting.. Men nå er jeg endelig på siste stopp, nå skal det settes inn et dren for å tappe det som tydeligvis har blitt en abcess
Så uheldig du har værtJaaja, så har hele dagen gått med til venting.. Men nå er jeg endelig på siste stopp, nå skal det settes inn et dren for å tappe det som tydeligvis har blitt en abcess
Hvordan gikk det?
Så uheldig du har vært
Hvordan gikk det?
Hjelpes!!!Joda, nå har jeg fått satt inn et dren med en stygg pose som skal være der over helgen.. Han tappet 50 ml med puss, så kulen var stor ! Har ikke kommet noe mer etter det da, men det er ikke særlig behagelig
Hjelpes!!!
Det er enda godt den har vært innkapslet ellers ville du vel vært sprekksyk?
Går det bra å amme likevel?
Det høres ikke riktig ut! Kan jo være bare sårvæske, men du burde ta kontakt med de i morgen for å høre.Ja jeg forstår fint lite.. Han rota også lenge fra undersiden for å prøve å komme opp til abcessen uten hell, så han måtte gå direkte inn i den, så nå er det et eller annet som lekker fra undersiden, og nå 5 min etter jeg bytta bandasje lekker det igjen..
Det høres ikke riktig ut! Kan jo være bare sårvæske, men du burde ta kontakt med de i morgen for å høre.
Ja det burde du gjøre, lykke tilJa enten det, eller så er det rett og slett åpent opp til melkegangen og at pusset kommer ut der også, jeg vet ikke.. Ringte på mottak isted, siden det er dit jeg skal i morgen for å skylle, og de sa det var normalt, men det var før jeg visste hvor væsken kommer fra.. Vurderer å ringe igjen for å høre
Ring på nytt, det skader ikkeJa enten det, eller så er det rett og slett åpent opp til melkegangen og at pusset kommer ut der også, jeg vet ikke.. Ringte på mottak isted, siden det er dit jeg skal i morgen for å skylle, og de sa det var normalt, men det var før jeg visste hvor væsken kommer fra.. Vurderer å ringe igjen for å høre