Æsj. Da er jeg for feitHar BMI på 33. Slankern neste da
![]()
Da har du ikke så langt igjen da, min BMI er høyere enn som så. Så her er det en del kilo som må av. Jobber med saken, men ting tar tid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. Da er jeg for feitHar BMI på 33. Slankern neste da
![]()
Da har du ikke så langt igjen da, min BMI er høyere enn som så. Så her er det en del kilo som må av. Jobber med saken, men ting tar tid!
Det er forsåvidt bra at ting tar tid. Hvis du går fort ned, er det altfor let å gå fort opp igjen også.
Når man går langsomt ned i vekt legger man som regel om med flere og flere gode vaner og valg
Lettere å lykkes hvis man begynner smått og deretter øker![]()
Hehe, det går bra.
Jeg har irritabel tarm og er derfor ofte dårlig i magen. Og det blir jo ikke bedre om jeg gruer meg til noe. Så derfor jeg spurte i forhold til å kunne gå på do og slikt.
Men som du sier skal man jo faste, så da kan det jo godt være magen holder seg bra, siden den ikke har så mye å jobbe med.
Ikke lenge igjen nå nei. Gleder meg veldig til å få det overstått!
Takk for at du svarte meg. Ble litt mer beroliget av det!
Hvordan er formen din nå en stund etter operasjonen? Tilbake til normalen?
Åja, skjønner! Jeg må egentlig tisse veldig ofte, spesielt hvis jeg er på steder hvor jeg føler jeg ikke kan tisse eller hvis det ikke er tilgjengelig do. Slår aldri feil, men måtte ikke det, den dagen heldigvisså håper det er med på å roe magen din litt..det er ikke noe å grue seg til altså, men er jo klart at nervene kommer av seg selv når man skal noe slikt. Har gått veldig fint med meg etter operasjonen altså. Masse lykke til. Bare si fra hvis du lurer på noe annet.