Tette barn?

Her blir det tett ja :) blir ca 19 mnd mellom storebror og lillespire. Han er jo så liten, 11 mnd, føles nesten litt rart at babyen min skal bli storebror. På den lyse siden blir han aldri huske hvordan det var å være enebarn:)

Dere her som får eller har hatt tette barn. Hadde dere søskenvogn? Ble det bruk for eller bortkastet ? Kjøpte dere en dyr vogn som feks emmaljunga eller Bugaboo eller gikk der fore for en billig søskentrille ?

Vi brukte søskenvogna flittig. Er 18 mnd mellom jentene. Storesøster syntes det var stas å trille tur med baby i samme vogn. Hadde bagdel som kunne festes på. I ettertid satt begge jentene i vogna og vi trillet masse tur sammen.
 
Blir nesten akkurat 3 år mellom gutten vår og denne oktoberspiren:) Det tror jeg blir perfekt for han trenger et søsken men har nok hatt godt av å ha oss litt for seg selv i den tiden som har vært.
 
Her blir det to år og 7 måneder mellom de hvis jeg føder til termin. Tror det blir helt perfekt :) Glad førstemann har fått en del tid med oss alene, og aldersforskjellen er forhåpentligvis fortsatt liten nok til at de kan leke sammen osv.
 
Vår første er akkurat fylt to år når lille kommer til verden. Han kom en måned før, det blir spennende å se hva som blir status denne gangen
Ikke at det trenger å skje med deg, men mine to kom begge to en måned før, og har fått beskjed nå at iallfall etter to ganger er det stor sannsynlighet for at d samme skjer igjen.
 
Ikke at det trenger å skje med deg, men mine to kom begge to en måned før, og har fått beskjed nå at iallfall etter to ganger er det stor sannsynlighet for at d samme skjer igjen.

Jeg fikk svangerskapsforgiftning og ble satt i gang fem uker før. Har planer om å holde meg unna den forgiftningen denne gangen
 
Jeg fikk svangerskapsforgiftning og ble satt i gang fem uker før. Har planer om å holde meg unna den forgiftningen denne gangen
Da var det en ganske annerledes start på fødselen ja. Håper du unngår det!
 
Aldri i livet trodd at vi skulle få tvillinger.. Så har fortsatt ikke blitt helt vant til den tanken.
Skal du på tidlig ul for å sjekke?

Hehe ja da kan jeg tro det tar litt tid å venne seg til tanken:)
Er du veldig dårlig nå? <3
Og hvor langt var du på vei når du fant det ut? :D

-Ja vi skal på tul 8+3, det har vi gjort med de to andre også. Bare for å skjekke om der faktisk er en levenede baby inni der ;)
Blir litt paranoid av forum og facebookgrupper tidlig i svangerskapet, så greit å roe nervene! :)
 
Hehe ja da kan jeg tro det tar litt tid å venne seg til tanken:)
Er du veldig dårlig nå? <3
Og hvor langt var du på vei når du fant det ut? :D

-Ja vi skal på tul 8+3, det har vi gjort med de to andre også. Bare for å skjekke om der faktisk er en levenede baby inni der ;)
Blir litt paranoid av forum og facebookgrupper tidlig i svangerskapet, så greit å roe nervene! :)
Viss jeg ser bort fra bekkenløsningen og det som følger med det, er jeg igrunn ganske bra :) Litt småkvalm innimellom, men kvalmen har avtatt gradvis.
Blir også fort sliten, men det er vel normalt? :p
Fant det ut 7+4.
Ja, forum og andre grupper stresser man unødvendig. Jeg har valgt å distansere meg fra slike tråder, selvom jeg er innom og sniker hvordan det går/gikk. Og så tenker jeg at jeg er ikke dem, det trenger ikke skje meg selvom mange andre opplever det. Har mistet to før, så velger å tro at jeg er ferdig med å miste :angelic:
 
Hos oss blir det litt over 4 år i mellom. Skulle vært 3, men tok litt tid gitt. Men er 4 år mellom meg og min bror, og vi har vært veldig gode venner hele livet, så jeg tror ikke aldersspranget blir for stort :)
 
Viss jeg ser bort fra bekkenløsningen og det som følger med det, er jeg igrunn ganske bra :) Litt småkvalm innimellom, men kvalmen har avtatt gradvis.
Blir også fort sliten, men det er vel normalt? :p
Fant det ut 7+4.
Ja, forum og andre grupper stresser man unødvendig. Jeg har valgt å distansere meg fra slike tråder, selvom jeg er innom og sniker hvordan det går/gikk. Og så tenker jeg at jeg er ikke dem, det trenger ikke skje meg selvom mange andre opplever det. Har mistet to før, så velger å tro at jeg er ferdig med å miste :angelic:

Så bra at formen holder seg relativt fin da! :D
Merker du stor forskjell denne gang? Ift de forrige svangerskapene?:)

-Ja, hvis du har vert gjennom det to ganger før...da er du garantert ferdig med det!;) <3
Jeg har aldri mistet og jeg har blitt gravid kjempe raskt alle 3 gangene, så føler på en måte det er for godt til å være sant! Så er jo livredd ,:oops:
Men sikkert lurt å tenke litt som deg ja!
Vi tar oss en ultralyd i 8+3 også en i uke 13-14, så da er det nokk like før de første sparkene kjennes! :):)
 
Så bra at formen holder seg relativt fin da! :D
Merker du stor forskjell denne gang? Ift de forrige svangerskapene?:)

-Ja, hvis du har vert gjennom det to ganger før...da er du garantert ferdig med det!;) <3
Jeg har aldri mistet og jeg har blitt gravid kjempe raskt alle 3 gangene, så føler på en måte det er for godt til å være sant! Så er jo livredd ,:oops:
Men sikkert lurt å tenke litt som deg ja!
Vi tar oss en ultralyd i 8+3 også en i uke 13-14, så da er det nokk like før de første sparkene kjennes! :):)
Dette svangerskapet har vært helt likt (så langt) svangerskapet med nr. 2, bare at magen har blitt ganske synlig veldig tidlig, men det er jo vanlig uansett når man er tredjegangs :p

Heldigvis ikke alle som opplever å miste, så ingen grunn til at du skal måtte oppleve det nå.
Heldig som har blitt gravid kjapt :) Jeg har vært i begge ender av den skalaen, uplanlagt gravid, gravid på 1pp og gravid etter 5 år prøving + ivf:bag:

Da er du godt dekket tenker jeg. Når man har sett hjerteaktivitet er sjansen for å miste veldig lav :)
 
Blir vel 2 år og ca. 2 måneder mellom mine, så er vel kanskje helt sånn passe?
 
Back
Topp