Tette barn?

Milla92

Elsker forumet
Noen som venter tette barn?

Jeg har 18 mnd mellom mine to, og blir under 2 år mellom minsten og oktober-babyen!
Så blir 3 ganske tette her! Veldig spent på hvordan det kommer til å gå!
 
Våre to eldste er tette (16 måneder), men tredjemann er attpåklatt, så der har jeg ingen erfaring. Planen var at han skulle komme mye tettere på de to andre enn han gjorde.
Synes i alle fall du er tøff som får tre tette!:gen014
 
Jupp.. Har 7 år mellom 1 og 2 blir 20/19 mnd, evt kortere blir de premature, mellom nr 2 og tvillingene.
Så 3 barn under 2 år.. River meg litt i håret for hvordan det skal gå.
 
Er 22 mnd mellom mellomste og minste og blir 26 mnd mellom minste og baby, om baby kommer til termin.

De er ikke såå tett, men 3 barn på 4 år tenker jeg nok blir travlet :p

Pluss vi har ei på 8 år :)
 
Noen som venter tette barn?

Jeg har 18 mnd mellom mine to, og blir under 2 år mellom minsten og oktober-babyen!
Så blir 3 ganske tette her! Veldig spent på hvordan det kommer til å gå!
Eldste blir 2 i Juni! Så er perfekt alder her og håååper alt går bra denne gangen sånn at det blir såå perfekt med alderen :D
 
Her blir det tett ja :) blir ca 19 mnd mellom storebror og lillespire. Han er jo så liten, 11 mnd, føles nesten litt rart at babyen min skal bli storebror. På den lyse siden blir han aldri huske hvordan det var å være enebarn:)

Dere her som får eller har hatt tette barn. Hadde dere søskenvogn? Ble det bruk for eller bortkastet ? Kjøpte dere en dyr vogn som feks emmaljunga eller Bugaboo eller gikk der fore for en billig søskentrille ?
 
Har nøyaktig to år mellom storesøster og lillebror. Blir 5,5 år mellom lillebror og babyen som kommer.
 
Her blir det tett ja :) blir ca 19 mnd mellom storebror og lillespire. Han er jo så liten, 11 mnd, føles nesten litt rart at babyen min skal bli storebror. På den lyse siden blir han aldri huske hvordan det var å være enebarn:)

Dere her som får eller har hatt tette barn. Hadde dere søskenvogn? Ble det bruk for eller bortkastet ? Kjøpte dere en dyr vogn som feks emmaljunga eller Bugaboo eller gikk der fore for en billig søskentrille ?

Vi gikk for en billig søskenvogn til 4000-5000,- med våre 2 (18 mnd mellom), fyngerte men absolutt ikke en god vogn, egentlig. Tung og ikke veldig god å trille. Pluss små sittedeler så hun som nå er 2.5 har vokst ut av den.

Så den vognen solgte jeg forrige uke!
-Så nå spares det til bugaboo donkey!

Har flere venniner som har dwn vogna, og den virker jo genial!
+ det kan monteres søskenbrett med sete på den vogna.

Så for vår del som får 3 barn på 3 år, virker den helt genial! Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den med en gang ;)
 
Jupp.. Har 7 år mellom 1 og 2 blir 20/19 mnd, evt kortere blir de premature, mellom nr 2 og tvillingene.
Så 3 barn under 2 år.. River meg litt i håret for hvordan det skal gå.

Åh, så gøy! <3
-Håååper egentlig på tvillinger denne gang, jeg Også. Men vet jo at sjangsen er minimal :)
 
Ikke veldig tett egentlig. De blir 0-3-6 år Tripp, trapp, tresko
 
Vår første er akkurat fylt to år når lille kommer til verden. Han kom en måned før, det blir spennende å se hva som blir status denne gangen
 
Gutten vår blir 3 i juni, så vil skille ca 3 år og 4 mnd, så blir ikke så veldig tette i alder men jeg synes det er veldig greit at det er litt aldersforskjell :)
 
Åh, så gøy! <3
-Håååper egentlig på tvillinger denne gang, jeg Også. Men vet jo at sjangsen er minimal :)
Aldri i livet trodd at vi skulle få tvillinger.. Så har fortsatt ikke blitt helt vant til den tanken.
Skal du på tidlig ul for å sjekke?
 
Vi gikk for en billig søskenvogn til 4000-5000,- med våre 2 (18 mnd mellom), fyngerte men absolutt ikke en god vogn, egentlig. Tung og ikke veldig god å trille. Pluss små sittedeler så hun som nå er 2.5 har vokst ut av den.

Så den vognen solgte jeg forrige uke!
-Så nå spares det til bugaboo donkey!

Har flere venniner som har dwn vogna, og den virker jo genial!
+ det kan monteres søskenbrett med sete på den vogna.

Så for vår del som får 3 barn på 3 år, virker den helt genial! Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den med en gang ;)

Dwn = donkey twin ja :)?

Jeg har fra før av emmaljunga city cross 2017 mod og er veldig fornøyd med den. Men når det kommer til søskenvogn synes jeg Bugaboo ser veldig lekker, lett og praktisk ut :) selvom det sto på Forbrukerrådet sine sider at den var vanskelig å legge sammen og tok mye plass, synes jeg ikke det så slik ut på YouTube iallefall. Synes også at det er litt ekstra fint at man kan kjøpe kalesje i farge om man vin

Jeg har veldig lyst å en slik. Mannen er mer skeptisk og tenker emmaljunga dobbel viking om vi skal kjøpe noe.

Men ditt svar bekreftet mistanken min om at noe «billig ræl» kanskje blir tungt og upraktisk. Blir nok enten donkey twin eller dobbel viking tipper jeg :)
 
Her ble storesøster 2 år for en liten måned siden, så det vil skille nesten 3 år mellom de:happy: Ser at hun allerede er godt vant med å ha mor og far for seg selv, så det blir spennende å se hvordan det blir å dele på oppmerksomhetenxsmile9
 
Back
Topp