Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det og akkurat det samme... Min lille skatt er no 10 mnd og eg venter i juni.. Så det skal bli liva gitt:) Var litt i sjokk og fekk nok ganske så panikken når testen lyste positivt i mot meg.. Men no trur eg eg er så klar som eg kan bli.. Og glede meg masse.. Er jo positivt at dei sansynligvis har mykje glede av kvarandre i åra framover:)juninurk skrev:
Tine_mor skrev:
Her blir det og akkurat det samme... Min lille skatt er no 10 mnd og eg venter i juni.. Så det skal bli liva gitt:) Var litt i sjokk og fekk nok ganske så panikken når testen lyste positivt i mot meg.. Men no trur eg eg er så klar som eg kan bli.. Og glede meg masse.. Er jo positivt at dei sansynligvis har mykje glede av kvarandre i åra framover:)juninurk skrev:
Ja, det blir nok travelt men jeg er sikker på at en klarer alt en innstiller seg på.
Dette var jo et bevist valg for oss og jeg vet at det blir travelt i begynnelsen og så mye lettere når de er typisk 3/4 og kan leke godt sammen.
Det er noe negativt og postitivt med alt :)