tette barn?

Tine_mor

Elsker forumet
Her blir det 1,5 nøyaktig mellom storebror og lillebror/søster. Kjenner meg litt overveldet over at det blir ganske tett.. men kjekt når de vokser opp sammen:) Noen andre med tette søsken?

Er nok sikkert veldig kjekt at de har hverandre hele veien! Her blir det 4 år og 4 mnd mellom... Så da blir det litt forskjell på de! Var ikke helt planlagt at det skulle gå så lang tid, men slik ble det!

Oi, ja det var tett! Har ingen erfaring, men blir tett her også. Storebror fyller 2 år mnd etter termin med lillebror/lillesøster

Det blir ca 22 mnd mellom dem :D

2 år 3 mnd, litt tett men tror det blir gøy når minsten er et år eller to :)

Her blir det 2 mnd til 2års dagen til Liam når lillejuni kommer :)

Nøyaktig 2 år mellom blir det her

her blir det 2 år og 4 mnd mellom de, ca!  

Her blir det og akkurat det samme... Min lille skatt er no 10 mnd og eg venter i juni.. Så det skal bli liva gitt:) Var litt i sjokk og fekk nok ganske så panikken når testen lyste positivt i mot meg.. Men no trur eg eg er så klar som eg kan bli.. Og glede meg masse.. Er jo positivt at dei sansynligvis har mykje glede av kvarandre i åra framover:)

her blir det 21 mnd mellom :)

juninurk skrev:
Her blir det og akkurat det samme... Min lille skatt er no 10 mnd og eg venter i juni.. Så det skal bli liva gitt:) Var litt i sjokk og fekk nok ganske så panikken når testen lyste positivt i mot meg.. Men no trur eg eg er så klar som eg kan bli.. Og glede meg masse.. Er jo positivt at dei sansynligvis har mykje glede av kvarandre i åra framover:)

Ja, det blir nok travelt men jeg er sikker på at en klarer alt en innstiller seg på.
Dette var jo et bevist valg for oss og jeg vet at det blir travelt i begynnelsen og så mye lettere når de er typisk 3/4 og kan leke godt sammen.
Det er noe negativt og postitivt med alt :)

positivt er det jo at de kan ha glede av de samme aktivitetene i maaange år. Planlegging av helgeaktiviteter og ferier går som smuuurt! 

nei har aldri ønsket tette barn og hadde egentlig tenkt å vente et par år til... sønnen min blir snart 4

Tine_mor skrev:

juninurk skrev:

Ja, det blir nok travelt men jeg er sikker på at en klarer alt en innstiller seg på.
Dette var jo et bevist valg for oss og jeg vet at det blir travelt i begynnelsen og så mye lettere når de er typisk 3/4 og kan leke godt sammen.
Det er noe negativt og postitivt med alt :)

Dette var jo ikkje akkurat planlagt.. Men veit jo korleis ein lagar ungar, så kan jo ikkje akkurat gøyme meg bak det... hehe:) Men me gledar oss masse, blir nok travelt i starten...Men får gjera det beste utav det...Og på sikt så blir det nok veldig kjekt!!

Vi har 13mnd mellom de 2 første vår, å ja det var sinnsykt travelt i begynnelsen. Men er kjekt å se nå hvor mye glede de har av hverandre nå (er 2 og 3 nå). Men vi har sett at det viktigste med å ha 2 tette er å prøve å finne alene tid med hver enkel, de har behov for å ha mor å far for seg selv og av og til. Nå venter vi nr 3, å da blir det 3 barn på 4år så jeg vil si det er rimelig tett

Her blir det akkurat 2 år mellom nr 3 og nr 2. Mellom nr 2 og nr 1 er det 20 mnd så det går slag i slag her! Phew! 

Ganske nøyaktig 2 år imellom.. Kommende storebror er født 27.juni og foreløpig termin nå er 21.juni. Vår eldste vil være skolegutt og snart 6 år! tiden flyr....

Back
Topp