Tett i nesen

SiljeT91

Flørter med forumet
Noen andre som opplever å bære fryktelig tett i nesen? Akkurat som mår man er ordentlig forkjøla?

Fikk det for noen dager siden og det irriterer meg grenseløst. Er 8+5

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er fryktelig tett i nesa når jeg våkner om morgen, også går det egentlig bort litt ut på formiddagen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen andre som opplever å bære fryktelig tett i nesen? Akkurat som mår man er ordentlig forkjøla?

Æ e tett iblandt, men nys mest:)

Ja, har vært det i dag. Men det kan forhåpentlig dempe den supermann-luktesansen jeg har hatt til nå..

Er tett i nesen på kvelden og på natta. fryktelig plagsomt! Ble anbefalt av legen å bruke Rhinox nesespray når det er ille (er jo ikke alle typer nesespray man kan bruke under graviditeten), men ellers prøve å holde meg til saltvannspray. Har vært sånn siden uke 7, er nå 9+1. :)

Oh yes! Har faktisk vært tett siden forrige graviditet (i 2011!). Skikkelig slitsomt :(

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Så deilig at det ikke bare er meg!!!

Føler at i denne graviditeten får jeg alt som er mulig. Var heldig sist og hadde ingen plager.

Da krysser jeg fingrene for at jeg forhåpentligvis ikke forblir tett i nesen for alltid;-)

Jeg og! Litt tett men nyser mest :) litt som pollenallergi egentlig!

Nyser litt oftere enn vanlig ja.. så følte jeg plutselig som om jeg begynte å bli litt tett i nesa i går kveld, men det gikk over etter kort tid :-)

Jepp! Mest på morgenen og kvelden, var sånn med frøkna også, men det gikk over da jeg var ca 5 mnd på vei. Så håper det snart går over:)

Mannen min hahahaha
Sjøl ekje ej so særli tett;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp