mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke hvordan du får så sterke tester på kvelden
Mine er svakere da, drikker vel å merke en del vann og te ila dagen da men
Men fantastisk å se hvor sterke dine er 

Hvor mange DPO? ikke turt å teste på nytt for å se om det blir 2-3 uker, er bare 4+2 og hadde hcg på 63 for to dager siden.
Juhu, gratulerer!
5 uker allerede, nydelig
Skjønner ikke hvordan du får så sterke tester på kveldenMine er svakere da, drikker vel å merke en del vann og te ila dagen da men
Men fantastisk å se hvor sterke dine er
Når du tar på dagens 2. urin, hvor lenge holder du deg, og drikker du ingenting? Jeg er såå tørst så vet ikke om jeg får det til uansett men![]()
Noen får bare sterkere tester på kvelden, antar jeg? Jeg holder meg ikke mer en 50min, gjerne. Da orker jeg ikke mer og vil drikke
Hahah ser denAner ikke, for jeg drikker ila dagen som vanligNoen får bare sterkere tester på kvelden, antar jeg? Jeg holder meg ikke mer en 50min, gjerne. Da orker jeg ikke mer og vil drikke
![]()
Siste tempen er målt( for denne gangen
) Ladycomp'n er gått på gravid, for den trodde EL var den 7januar, siden tempen gikk opp litt i 4 dager, men som vi veit så slapp egget den 13.januar
Så slipper jeg å tempe til 5+0
Synes det er så merkelig at jeg er så avslappet til det hele etter MA'n? kanskje ubevisst en måte å beskytte meg selv fra skuffelse på? Føler dog ikke jeg bekymrer meg heller?!

Usikker på dboHvor mange DPO? ikke turt å teste på nytt for å se om det blir 2-3 uker, er bare 4+2 og hadde hcg på 63 for to dager siden.
men er 4+5 i dag. Tok en på søndag og da fikk jeg 1-2Ser veldig positiv ut jaTidlig test, 11 dpo. Er den positiv? Bilde er tatt 10 min etter testen er tatt.
Ser positiv ut ja! Ta en ny i morgen med morgenurinTidlig test, 11 dpo. Er den positiv? Bilde er tatt 10 min etter testen er tatt.

Wooop