Testtråd

Du er veldig velkommen til å henge her også :D:Heartred Når har du termin?
Jeg har et sted mellom 26-28 sept, litt usikkert pga uregelmessig sykluser. Ikke hatt mens siden august, og alle appene og kalkulatorene gir meg forskjellig dato :hilarious: :bag:

Skjønner!
Har du mistet siden du ikke har hatt mensen siden august?
Nei, jeg har PCOS. Så har alt i fra 4-8 sykluser i året :hilarious: Noen ganger har jeg mensen to ganger i mnd og andre ganger ikke på mange mnd..:bag:

Arh jeg skjønner! Så kjipt, må være ganske frusterende som pøver:Heartred Vet du ikke når eggløsning var heller?
Ja, det kan være det. Men jeg har vært utrolig heldig å treffe på første EL mulig på alle 3 graviditeter.. :angelic: Men nr to, så hadde jeg jo da ikke EL fra jan-april, så det ble jo lange måneder og EN lang prøveperiode:hilarious: Alt i fra 31.des-02.jan. Så er bare snakk om noen dager til eller fra:happy:

Ja, det kan være det. Men jeg har vært utrolig heldig å treffe på første EL mulig på alle 3 graviditeter.. :angelic: Men nr to, så hadde jeg jo da ikke EL fra jan-april, så det ble jo lange måneder og EN lang prøveperiode:hilarious: Alt i fra 31.des-02.jan. Så er bare snakk om noen dager til eller fra:happy:
Og jeg som synes det er lenge å vente med 26 dagers syklus:hilarious: Dejlig du har vært heldig da:happy:
Men så har du iallfall det å gå utfra! Og så får du vel et tydligere svar på ultralyd:happy: Jeg også er usikker på når eggløsning var, er snakk om 3 mulige dager, men blir litt frustrert over å ikke vite:hilarious::bag:

Og jeg som synes det er lenge å vente med 26 dagers syklus:hilarious: Dejlig du har vært heldig da:happy:
Men så har du iallfall det å gå utfra! Og så får du vel et tydligere svar på ultralyd:happy: Jeg også er usikker på når eggløsning var, er snakk om 3 mulige dager, men blir litt frustrert over å ikke vite:hilarious::bag:
Jaaa, de tre dagene har jo lite å si siden man uansett sjeldent føder på termin. MEN, jeg vil gjerne være lengre på vei for psyken sin del :hilarious:

Back
Topp