Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for at det er din tur nåMine tester fra i morges, 10 dpo.
Håper spiren sitter
Hatt to spontanaborter og en missed abortion det siste året, så vansker med å tro dette skal gå bra.. men håpet er der.

Jeg har også et par digitale liggende! Kanskje jeg skal ta en ikveld9dpo, og fikk en skygge som ikke var fotovennlig i går. Dette er dagens resultat
Vis vedlegget 477797

Sniker litt her inne, har termin i slutten av sept. Men født etter termin med begge mine, så mye mulig jeg tilhører oktober også..

Sniker litt her inne, har termin i slutten av sept. Men født etter termin med begge mine, så mye mulig jeg tilhører oktober også..
Så fin strek, håper den fortsetter å styrke seg fremover![]()
Når har du termin?Jeg har et sted mellom 26-28 sept, litt usikkert pga uregelmessig sykluser. Ikke hatt mens siden august, og alle appene og kalkulatorene gir meg forskjellig datoDu er veldig velkommen til å henge her ogsåNår har du termin?

Skjønner!Jeg har et sted mellom 26-28 sept, litt usikkert pga uregelmessig sykluser. Ikke hatt mens siden august, og alle appene og kalkulatorene gir meg forskjellig dato![]()
![]()
Nei, jeg har PCOS. Så har alt i fra 4-8 sykluser i åretSkjønner!
Har du mistet siden du ikke har hatt mensen siden august?
Noen ganger har jeg mensen to ganger i mnd og andre ganger ikke på mange mnd..
Arh jeg skjønner! Så kjipt, må være ganske frusterende som pøverNei, jeg har PCOS. Så har alt i fra 4-8 sykluser i åretNoen ganger har jeg mensen to ganger i mnd og andre ganger ikke på mange mnd..
![]()
Vet du ikke når eggløsning var heller?Ja, det kan være det. Men jeg har vært utrolig heldig å treffe på første EL mulig på alle 3 graviditeter..Arh jeg skjønner! Så kjipt, må være ganske frusterende som pøverVet du ikke når eggløsning var heller?
Men nr to, så hadde jeg jo da ikke EL fra jan-april, så det ble jo lange måneder og EN lang prøveperiode
Alt i fra 31.des-02.jan. Så er bare snakk om noen dager til eller fra
Og jeg som synes det er lenge å vente med 26 dagers syklusJa, det kan være det. Men jeg har vært utrolig heldig å treffe på første EL mulig på alle 3 graviditeter..Men nr to, så hadde jeg jo da ikke EL fra jan-april, så det ble jo lange måneder og EN lang prøveperiode
Alt i fra 31.des-02.jan. Så er bare snakk om noen dager til eller fra
![]()
Dejlig du har vært heldig da
Jeg også er usikker på når eggløsning var, er snakk om 3 mulige dager, men blir litt frustrert over å ikke vite

Jaaa, de tre dagene har jo lite å si siden man uansett sjeldent føder på termin. MEN, jeg vil gjerne være lengre på vei for psyken sin delOg jeg som synes det er lenge å vente med 26 dagers syklusDejlig du har vært heldig da
Men så har du iallfall det å gå utfra! Og så får du vel et tydligere svar på ultralydJeg også er usikker på når eggløsning var, er snakk om 3 mulige dager, men blir litt frustrert over å ikke vite
![]()

Ja, det jo det!Jaaa, de tre dagene har jo lite å si siden man uansett sjeldent føder på termin. MEN, jeg vil gjerne være lengre på vei for psyken sin del![]()