Testetråd

Hva tror dere?:pompus: Må vel legge til at jeg har spiral og disse testene gikk ut i fjor, så aner ikke hvor pålitelige de er..

Vedlegg

• IMG_5613.jpeg
    IMG_5613.jpeg
    431,5 KB · Visninger: 32
  • IMG_5612.jpeg
    IMG_5612.jpeg
    260,7 KB · Visninger: 32
Hva tenker dere om disse? Er fra 12-17 dpo. Den siste fra i dag (4+3). Jeg er litt bekymret for lite progresjon de siste dagene IMG_3112.jpeg

Hva tenker dere om disse? Er fra 12-17 dpo. Den siste fra i dag (4+3). Jeg er litt bekymret for lite progresjon de siste dagene Vis vedlegget 477825
For det første har jeg ikke god erfaring med babyplan og farge de siste årene.
Hadde en dag med svakere test med MS forrige uke. Tok ny på ettermiddagen som var mye sterkere enn morgenen. :Heartpink

For det første har jeg ikke god erfaring med babyplan og farge de siste årene.
Hadde en dag med svakere test med MS forrige uke. Tok ny på ettermiddagen som var mye sterkere enn morgenen. :Heartpink
Tror jeg må ta meg en tur på meny og se etter makesure etterpå. Håper de har noen batcher som ikke er av de med lite fargestoff. For et hodebry det greiene her er, man blir så redd for at det ikke skal gå veien :crybaby2 :Heartred

Tror jeg må ta meg en tur på meny og se etter makesure etterpå. Håper de har noen batcher som ikke er av de med lite fargestoff. For et hodebry det greiene her er, man blir så redd for at det ikke skal gå veien :crybaby2 :Heartred
Jeg har brukt den de sier har dårlig fargestoff, men det har bare vært 1 strimmel jeg merket noe av det på. Resterende av de 2-3 pakkene jeg har kjøpt med samme batch har fungert helt utmerket. Skjønner at det er skummelt, men de er jo heller ikke laget for å sjekke økning :Heartred Men jeg gjør jo nøyaktig det samme!

Hva tenker dere om disse? Er fra 12-17 dpo. Den siste fra i dag (4+3). Jeg er litt bekymret for lite progresjon de siste dagene Vis vedlegget 477825
Ser ut som den i går generelt hadde mer fargestoff på begge strekene. Streken i dag ser jo like sterk ut som den i går, men testlinjen du sammenligner mot virker litt svakere. Enklere å sammenligne tester som ikke har tørket da. Uansett vokser embryoet litt i rykk og napp, og når du kommer i den styrken du har nå så begynner det å bli vanskeligere å se en utvikling.

Ser ut som den i går generelt hadde mer fargestoff på begge strekene. Streken i dag ser jo like sterk ut som den i går, men testlinjen du sammenligner mot virker litt svakere. Enklere å sammenligne tester som ikke har tørket da. Uansett vokser embryoet litt i rykk og napp, og når du kommer i den styrken du har nå så begynner det å bli vanskeligere å se en utvikling.
Det er sant, det la jeg ikke merke til! Tusen takk for svar. Bare å krysse alt jeg har for at det går riktig vei. :Heartred

Det er sant, det la jeg ikke merke til! Tusen takk for svar. Bare å krysse alt jeg har for at det går riktig vei. :Heartred
Ja, og fremover nå etter teststreken er blitt like sterk eller sterkere enn kontrollstreken - så vil kontrollstreken gjerne bli svakere. Derfor de er kalt dyestealer, for de stjeler farge fra kontrollstreken :happy:

Har lyst til å prøve meg på den digitale i morgen, 5+2. Greit å bare blir ferdig :hilarious:
Ja! Ser den. Jeg svidde av en i går, den var selvsagt ikke 3+:bag: :hilarious:
Jeg er 5+0 i morgen, bør vente til fredag egentlig for å slippe å sløse. Fikk først 2-3 på torsdag som var. :angelic::hilarious:

Ja! Ser den. Jeg svidde av en i går, den var selvsagt ikke 3+:bag: :hilarious:
Jeg er 5+0 i morgen, bør vente til fredag egentlig for å slippe å sløse. Fikk først 2-3 på torsdag som var. :angelic::hilarious:
Er så vanskelig å vente :laughing002 Jeg fikk 2-3 sist onsdag, 4+2. Litt redd den ikke viser 3+ i morgen og jeg må kjøpe enda en :hilarious:

Dagens :angelic: 20 dpo og 5+0:dance008
Fare for at jeg kjøper digital for å se 3+:bag::dead: selvom jeg helst burde vente en dag eller to

Vedlegg

• IMG_4973.jpeg
    IMG_4973.jpeg
    392,9 KB · Visninger: 13
Back
Topp