Testetråd

Fikk bittelitt blodslim på papiret da jeg var på do rett før leggetid i går, så ble stresset igjen og testet i morges, selv om jeg prøver å holde meg til å teste annenhver dag, men ser fortsatt fint ut! Og har heller ikke kommet noe mer blod/blodslim.
IMG_7364.jpeg
4+1 og IKM på mandag, så krysser fingrene for at det ikke skjer noe mer!

Kjøpte en pakke med 2 digitale tester på fredag og hadde egentlig tenkt å vente til mandag med å ta den første, men fikk veldig fin strek på tidlig-test, så bestemte meg for å prøve selv om jeg «bare» er 4+2 og fikk gravid 2-3 uker, så veldig fornøyd med det!
IMG_7391.jpeg
Føler jeg virkelig kan senke skuldrene etter det som da nok var festeblødning torsdag/fredag!

4+5:
Fornøyd med dagens tester! :smiley-bounce012Ikke helt dye-stealer på easy@home, men uansett er det stigning, og jeg skal ta blodprøve nr 2 om en times tid :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7486.jpeg
    IMG_7486.jpeg
    325,8 KB · Visninger: 36
  • IMG_7487.jpeg
    IMG_7487.jpeg
    197,1 KB · Visninger: 36
IMG_4886.jpeg
Fra morgen og formiddag 16. og 18/5. Valmed tror jeg.

Disse er fra i går morgen og ettermiddag, og i dag morgen…. Billig merke fra Normal.
IMG_4887.jpeg

Vis vedlegget 460672
Fra morgen og formiddag 16. og 18/5. Valmed tror jeg.

Disse er fra i går morgen og ettermiddag, og i dag morgen…. Billig merke fra Normal.
Vis vedlegget 460673
Jeg kjenner dessverre ikke til Valmed, så kan ikke uttale meg om den. Men normal sine tester er svake i forhold til andre tester.
Er du også helt sikker på hvor langt du er på vei? Hos noen kommer eggløsning senere enn man tror.
Hvis du er veldig bekymret ville jeg for øvrig bedt fastlegen om å få måle hcg-stigning med blodprøver. Det er mye mer nøyaktig :)

Da fikk jeg svar på blodprøven! Det har gått fra 684 til 2700 på 72 timer!!! :hello2
Doblingstid på 36,35 timer og jeg er strålende fornøyd :Heartred
Prøver meg på en digital igjen i morgen også blir det ultralyd neste onsdag.

Ps. Det viser jo at man må ha veldig høy hcg for å få dye-stealer med Makesure om dagen :oops:

Last edited:
4+5:
Fornøyd med dagens tester! :smiley-bounce012Ikke helt dye-stealer på easy@home, men uansett er det stigning, og jeg skal ta blodprøve nr 2 om en times tid :nailbiting:
Vet du hvilken batch av makesure vanlig du har? Interessant å se mtp hcg nivået ditt i dag!

Vet du hvilken batch av makesure vanlig du har? Interessant å se mtp hcg nivået ditt i dag!
Jepp, jeg har denne!
Har prøvd to forskjellige pakker med samme batch og det er forskjell på de også (bilde nr 2 der de er tatt på samme urin), så det er jo ikke til å stole på. Har også prøvd batchen som slutter på 61, men opplever at den er enda svakere enn den som slutter på 11. Den eneste batchen jeg har vært skikkelig fornøyd med slutter på 53, men den finner jeg ikke lenger rundt meg…

Vedlegg

• IMG_7489.jpeg
    IMG_7489.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 29
  • IMG_7367.jpeg
    IMG_7367.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 29
Jeg kjenner dessverre ikke til Valmed, så kan ikke uttale meg om den. Men normal sine tester er svake i forhold til andre tester.
Er du også helt sikker på hvor langt du er på vei? Hos noen kommer eggløsning senere enn man tror.
Hvis du er veldig bekymret ville jeg for øvrig bedt fastlegen om å få måle hcg-stigning med blodprøver. Det er mye mer nøyaktig :)
Det er helt mulig at jeg er kortere på vei enn jeg tror :)
Har ikke målt eggløsning… Den må ha vært et sted mellem 23-27. april tenker jeg….

Tror jeg vil ringe min lege i morgen - håper de tar meg seriøst.

Jepp, jeg har denne!
Har prøvd to forskjellige pakker med samme batch og det er forskjell på de også (bilde nr 2 der de er tatt på samme urin), så det er jo ikke til å stole på. Har også prøvd batchen som slutter på 61, men opplever at den er enda svakere enn den som slutter på 11. Den eneste batchen jeg har vært skikkelig fornøyd med slutter på 53, men den finner jeg ikke lenger rundt meg…
Har også opplevd at makesure har vært dårlig de siste mnd :dead: Har også batch 11 nå, og fikk jo en liiten dye stealer i dag - men er jo egentlig umulig å vite hva jeg kan ligge på i hcg. Tenker å ta digital om 2 dager og håper jeg er kommet meg opp til 3+:smiley-ashamed004

Back
Topp