Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken batch har du?Vis vedlegget 460703
5+6
Endelig 3+ på digitalOg en liten dyestealer på verdens dårligste makesure-batch, som er grunnen til at jeg har ventet sykt lenge med å ta den digitale
![]()
Jeg har tatt blodprøve med 72t mellomrom denne gangen (ikke 48 pga helg). Jeg får henvisning til å ta blodprøver pga at jeg har mistet flere ganger tidligere og er mildt sagt nervøsDette er kanskje kjempedumt spørsmål, men hvordan får dere målt hcg så hyppig? Må man ikke ta blodprøve hos legen for å få svar på det?![]()

Aah , det gir mening! Trodde det kanskje fantes et hjemmetest/apparat jeg ikke hadde fått med meg. Men da er det blodprøver som gjelder da.Jeg har tatt blodprøve med 72t mellomrom denne gangen (ikke 48 pga helg). Jeg får henvisning til å ta blodprøver pga at jeg har mistet flere ganger tidligere og er mildt sagt nervøs![]()
I et urinprøveglass. Evt. Tisse på et glass på legekontoret. Eller hva mener du? Leverer det på laben her jeg bor.Dumt spørsmål, men når man leverer urinprøve hos legen, hvordan gjør man det?
Har også 11, men fikk ikke strek på testen før 4+0, og da var den så vidt synlig! Så jeg har egentlig sett mest på økning i forhold til den forrige, og slått meg til ro med detHvilken batch har du?
Her er min test fra i dag fra batchen som slutter på 11. Målte hcg til 2700![]()
Men nå tror jeg at jeg pensjonerer testetøsen 
Det er jo det man skal gjøre egentlig, sammenligne de annenhver dag. Jeg har bare ikke viljestyrke til å ikke teste hver dagHar også 11, men fikk ikke strek på testen før 4+0, og da var den så vidt synlig! Så jeg har egentlig sett mest på økning i forhold til den forrige, og slått meg til ro med detMen nå tror jeg at jeg pensjonerer testetøsen
![]()
Deilig å være ferdig med testing da! Håper jeg også blir det i dag Flott!Phew! Blir helt nervevrak av å være gravid, jeg.Da fikk jeg svar på blodprøve nr 2, og stigningen er fin. 18 dpo: 1200, 21 dpo 2800. Dobbel stigning på 3 døgn.
Lettet og lykkelig![]()

Det er så utrolig stress å være nygravid og angstSøren heller. Vurderer å be om ny blodprøve i morgen. Er så bekymret![]()

Huff! Er nok lurt å bare ta ny blodprøve, forhåpentligvis er det bare dårlig fargestoff i testene. CB digital har jeg også dårlig erfaring med, er ikke alltid så troverdig. Krysser alt jeg har for degSøren heller. Vurderer å be om ny blodprøve i morgen. Er så bekymret![]()