Testetråd

Vis vedlegget 460703
5+6
Endelig 3+ på digital :hello2 Og en liten dyestealer på verdens dårligste makesure-batch, som er grunnen til at jeg har ventet sykt lenge med å ta den digitale :shifty:
Hvilken batch har du?
Her er min test fra i dag fra batchen som slutter på 11. Målte hcg til 2700 :)

Vedlegg

• IMG_7483.jpeg
    IMG_7483.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 32
Dette er kanskje kjempedumt spørsmål, men hvordan får dere målt hcg så hyppig? Må man ikke ta blodprøve hos legen for å få svar på det?:)

Dette er kanskje kjempedumt spørsmål, men hvordan får dere målt hcg så hyppig? Må man ikke ta blodprøve hos legen for å få svar på det?:)
Jeg har tatt blodprøve med 72t mellomrom denne gangen (ikke 48 pga helg). Jeg får henvisning til å ta blodprøver pga at jeg har mistet flere ganger tidligere og er mildt sagt nervøs :nailbiting:

Jeg har tatt blodprøve med 72t mellomrom denne gangen (ikke 48 pga helg). Jeg får henvisning til å ta blodprøver pga at jeg har mistet flere ganger tidligere og er mildt sagt nervøs :nailbiting:
Aah , det gir mening! Trodde det kanskje fantes et hjemmetest/apparat jeg ikke hadde fått med meg. Men da er det blodprøver som gjelder da.

Dumt spørsmål, men når man leverer urinprøve hos legen, hvordan gjør man det?
I et urinprøveglass. Evt. Tisse på et glass på legekontoret. Eller hva mener du? Leverer det på laben her jeg bor.

Hvilken batch har du?
Her er min test fra i dag fra batchen som slutter på 11. Målte hcg til 2700 :)
Har også 11, men fikk ikke strek på testen før 4+0, og da var den så vidt synlig! Så jeg har egentlig sett mest på økning i forhold til den forrige, og slått meg til ro med det :happy: Men nå tror jeg at jeg pensjonerer testetøsen :Heartred

Har også 11, men fikk ikke strek på testen før 4+0, og da var den så vidt synlig! Så jeg har egentlig sett mest på økning i forhold til den forrige, og slått meg til ro med det :happy: Men nå tror jeg at jeg pensjonerer testetøsen :Heartred
Det er jo det man skal gjøre egentlig, sammenligne de annenhver dag. Jeg har bare ikke viljestyrke til å ikke teste hver dag :hilarious:Deilig å være ferdig med testing da! Håper jeg også blir det i dag :)

Søren heller. Vurderer å be om ny blodprøve i morgen. Er så bekymret :sorry:

Vedlegg

• IMG_7491.jpeg
    IMG_7491.jpeg
    1 MB · Visninger: 68
  • IMG_7493.jpeg
    IMG_7493.jpeg
    235 KB · Visninger: 67
  • IMG_7492.jpeg
    IMG_7492.jpeg
    234 KB · Visninger: 67
Søren heller. Vurderer å be om ny blodprøve i morgen. Er så bekymret :sorry:
Huff! Er nok lurt å bare ta ny blodprøve, forhåpentligvis er det bare dårlig fargestoff i testene. CB digital har jeg også dårlig erfaring med, er ikke alltid så troverdig. Krysser alt jeg har for deg :Heartred

5+0:
Endelig kom 3+! :Heartred
Stoler i alle fall ikke på vanlig Makesure og easy@home lenger, de har hoppet opp og ned flere ganger! Nå skal jeg legge bort testene før det blir ultralyd om en uke :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7502.jpeg
    IMG_7502.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 30
  • IMG_7506.jpeg
    IMG_7506.jpeg
    298,7 KB · Visninger: 30
  • IMG_7507.jpeg
    IMG_7507.jpeg
    267,2 KB · Visninger: 30
Hei! Jeg testet positivt på mandag kveld. Er 4+4 i dag. Øverste test er mandag kveld, tirsdag er de tre neste testene , som var svakere. Jeg går egentlig derfor å venter på spontanabort. De to neste er onsdag, og siste er fra i dag.. den var plutselig litt sterkere. Jeg tok også digital i dag, som fortsatt viser 1-2 uker, som den gjorde på mandag og. Ved mine to tidligere fullførte graviditeter har jeg fått 2-3 på digital ved testing rundt/rett etter IKM. Syns derfor det virker som det er noe galt med hcg-stigningen denne gang. Har også mistet en gang tidligere, der testene var svake og til slutt ble enda svakere. Syns derfor det er rart at testene nå er mer «på stedet hvil». Mistenker svangerskap utenfor livmor..?

Noen som har erfaring med dette?IMG_6286.jpeg

Back
Topp