Testetråd

Ja, det er vel det. Jeg har kun hatt positive opplevelser med å måle stigning tidligere, og selv om det har endt dårlig har jeg plukket det opp. Huff, jeg klarer ikke senke skuldrene etter så mye negativt som har skjedd. Har hatt så mye angst etter MAen i hele vinter med prøvingen og når det omsider satt igjen endte det i enda SA. Så vanskelig å ha troen nå med så dårlig suksessrate :sorry:
Jeg er helt lik selv❤️ Men forrige svangerskap hadde jeg veldig dårlig stigning på alle tester frem til 20 DPO, da hoppet den. Og deretter stod den stille lenge før et bytt hopp. Og det svangerskapet gikk jo som planlagt helt til uke 24/25. Jeg har null tro selv på at jeg skal få en bebis, og det er lettere å gi råd til andre enn å følge dem selv❤️ Men prøv, utfallet blir ikke anderledes uansett hvor mye du bekymrer deg. Jada, vet det er lettere sagt enn gjort. Har bekymret meg grønn tidligere. Denne gangen har jeg bare slått av alle følelser. Men jeg har troen på at det er din tur nå❤️

Jeg er helt lik selv❤️ Men forrige svangerskap hadde jeg veldig dårlig stigning på alle tester frem til 20 DPO, da hoppet den. Og deretter stod den stille lenge før et bytt hopp. Og det svangerskapet gikk jo som planlagt helt til uke 24/25. Jeg har null tro selv på at jeg skal få en bebis, og det er lettere å gi råd til andre enn å følge dem selv❤️ Men prøv, utfallet blir ikke anderledes uansett hvor mye du bekymrer deg. Jada, vet det er lettere sagt enn gjort. Har bekymret meg grønn tidligere. Denne gangen har jeg bare slått av alle følelser. Men jeg har troen på at det er din tur nå❤️
Takk for gode ord :Heartred Krysser alt jeg har :smiley-angelic001
Jeg gir også ofte råd til andre selv om jeg ikke klarer å følge de selv :smiley-ashamed005

Ble litt stresset i går kveld da det kom litt blod på papiret etter et dobesøk, men var bittelitt brun-rødt og littegrann rosa slim og kom aldri noe mer, så tror det var festeblødning, for har stigning på test i morges!
4+0, men har 31-dagers syklus, så IKM er teknisk sett mandag, men velger å stadig leve i troen!
IMG_7360.jpeg
10DPO, 12DPO og 14DPO.

Da tenker jeg at jeg gir meg med testinga (eller det er slettes ikke sikkert:laughing002). Håper denne er bra nok til å være 5+6 (aldri vært gravid før så vet ikke)

Vis vedlegget 460484
Blir ikke sterkere enn det der! :joyful: Hadde også gitt meg nå, bare risiko for å bli unødvendig bekymret av at det plutselig dukker opp en test som er litt svakere pga mindre fargestoff osv.

Jeg fikk svar på første blodprøve nå også. 684 i hcg! Jeg hadde vært fornøyd med over 350-400 siden jeg fikk 2-3 for to dager siden. :smiley-bounce022 Og til sammenligning hadde jeg 118 da jeg var like langt på vei i mars! Nå er det bare å krysse alt og håpe den stiger fint til mandag :smiley-angelic001

Back
Topp