Testetråd

Gjør det fordi jeg bestilte 20 tester dagen før positiv test, så vil bruke de opp :hilarious: og så er det jo gøy å se hvor sterk streken blir da
Ja da hadde jeg også gjort det, jeg var så lur på brukte opp testene tidlig i dpo land:hilarious: Så tenker jeg at det vil være litt bortkasta penger å kjøpe nå, er jo mensfri så får bare stole på at det går veien:joyful:

Ja da hadde jeg også gjort det, jeg var så lur på brukte opp testene tidlig i dpo land:hilarious: Så tenker jeg at det vil være litt bortkasta penger å kjøpe nå, er jo mensfri så får bare stole på at det går veien:joyful:
Om du ikke har kjent behovet før nå hadde jeg nok ikke kjøpt flere tester nei :hilarious: alle jeg kjenner har tatt en positiv test og vært ferdig med det :p

Jeg fikk resultatet fra hcg-måling på mandag (5+0), og den var på 2052, så da hadde nok 3+ slått ut for min del da :) Får vel bare ta den en dag for å ha gjort det og se 3+, siden jeg har en siste digital liggende. Satisfying, som pre-teen queen i huset ville sagt:hilarious:

Litt bekymret nå kjenner jeg. Tok en digital og forventet 3+ siden jeg målte hcg på over 2000 på mandag, men den viste fortsatt bare 2-3 :sorry:

Eneste forklaring jeg har annet enn at hcg synker er at urinprøven var veldig utvannet. Jeg har drukket mye i dag og det var bare ca 2 timer siden sist gang jeg var på do (urinen var nesten helg blank), men jeg syns fortsatt det er rart at den ikke slo ut på 3+, tre dager etter hcg-målingen. Jeg vet at hcg i urin er mindre enn hcg i blodet, så jeg får bare prøver å trøste meg med det og heller vente til jeg får svar på blodprøven jeg tok i dag.

Strimmeltestene jeg tok var derimot kjempesterke, både på make sure og babyplan var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken.

Litt bekymret nå kjenner jeg. Tok en digital og forventet 3+ siden jeg målte hcg på over 2000 på mandag, men den viste fortsatt bare 2-3 :sorry:

Eneste forklaring jeg har annet enn at hcg synker er at urinprøven var veldig utvannet. Jeg har drukket mye i dag og det var bare ca 2 timer siden sist gang jeg var på do (urinen var nesten helg blank), men jeg syns fortsatt det er rart at den ikke slo ut på 3+, tre dager etter hcg-målingen. Jeg vet at hcg i urin er mindre enn hcg i blodet, så jeg får bare prøver å trøste meg med det og heller vente til jeg får svar på blodprøven jeg tok i dag.

Strimmeltestene jeg tok var derimot kjempesterke, både på make sure og babyplan var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken.
Det er som du sier, det er ikke like mye hcg i urinen som i blodet ❤️ En graviditetstest er ingen ting sammenlignet med blodprøve, det blodprøven sier betyr mye mer!

Ikm i dag ❤️ ingen blødning ❤️

Men føler litt at testen burde vært litt sterkere enn i går… ny i morgen :shy:

AC3D0270-F039-4B46-87CF-92B8E406FCE6.jpeg

5+3
Nå har jeg vare 4 tester igjen :hilarious:
BCCD33FD-6C26-4B76-8153-8DBFF7A5E8AC.jpeg

Ikm i dag ❤️ ingen blødning ❤️

Men føler litt at testen burde vært litt sterkere enn i går… ny i morgen :shy:

Vis vedlegget 381645
Den er sterkere i dag enn for to dager siden. Husk at hcg dobler seg annenhver dag :Heartred Så hvis du skal fortsette å teste vil jeg på det sterkeste anbefale å teste annenhver dag, så ser du tydeligere stigning :)

Jeg har sannsynligvis fått svar på hcg-prøven jeg tok i går nå, men har kommet til den beslutningen at jeg lar være å ringe legekontoret for å høre. Jeg har første svangerskapskontroll hos lege på mandag så jeg får uansett vite det da, og vet at dersom tallet ikke er høyt nok vil helga være ødelagt for min del. Samboern er uansett bortreist i helga, så jeg ville hatt problemer med å kontrollere meg alene med ungene. Så, så lenge jeg ikke blør så tolker jeg det som gode nyheter og venter i uvitenheten til mandag :) Blir en nervepirrende helg, men tror det er det beste - var jo helt vrak i går etter at jeg fremdeles fikk 2-3 på digital, og orker ikke den følelsen igjen

4+2 og fornøyd med dages test!

Vedlegg

• ADEED88E-519B-49AD-808D-6DDD38676BE1.jpeg
    ADEED88E-519B-49AD-808D-6DDD38676BE1.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 62
Jeg testet 10 og 12 dpo :)

Vedlegg

• 5185D6FE-B81A-4264-B49B-78AC4ECD2B43.jpeg
    5185D6FE-B81A-4264-B49B-78AC4ECD2B43.jpeg
    577 KB · Visninger: 37
Hahah:hilarious::Heartred Har vært inne på tanken selv:rolleyes::joyful:
Min var ikke halvparten så sterk som din når jeg var 4+2 :hilarious: jeg er enig med SmåØnsker, dette er tvillinger :angelic:

Kjempe stigning i dag :woot: 4+0.
Tenker å ta siste digitale om ei ukes tid :happy:

har tre strimler igjen, får bruke de opp frem til da :happy093
8E1427CF-B72B-46E1-9496-EF5829547D30.jpeg

Vedlegg

• 3CE9F1D4-C0C9-45B2-B5F3-FA1231D4018F.jpeg
    3CE9F1D4-C0C9-45B2-B5F3-FA1231D4018F.jpeg
    258,6 KB · Visninger: 83
Back
Topp