Moro å se en såpass stigningKlart detDette er fra 10-16 dpo, bare testet annenhver dag da, syntes det er så stressende
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moro å se en såpass stigningKlart detDette er fra 10-16 dpo, bare testet annenhver dag da, syntes det er så stressende
![]()
Veldig moro! Var ikke i nærheten av slik de to gangene jeg har mistet, så kjenner jeg fårMoro å se en såpass stigningblir kjempespennende å høre om det kan være 2
![]()
Haha ja! Planen er tidlig ultralyd 6+5, så da skal jeg oppdatere Denne er jo også kjempesterk! Ligger vel mellom der jeg var 4+0 og 4+2 i dag, og du er jo 4+1 så passer jo veldig bra
Hurra for sterke streker 
Klart detDette er fra 10-16 dpo, bare testet annenhver dag da, syntes det er så stressende
![]()
Spennende!
Litt bekymret nå kjenner jeg. Tok en digital og forventet 3+ siden jeg målte hcg på over 2000 på mandag, men den viste fortsatt bare 2-3
Eneste forklaring jeg har annet enn at hcg synker er at urinprøven var veldig utvannet. Jeg har drukket mye i dag og det var bare ca 2 timer siden sist gang jeg var på do (urinen var nesten helg blank), men jeg syns fortsatt det er rart at den ikke slo ut på 3+, tre dager etter hcg-målingen. Jeg vet at hcg i urin er mindre enn hcg i blodet, så jeg får bare prøver å trøste meg med det og heller vente til jeg får svar på blodprøven jeg tok i dag.
Strimmeltestene jeg tok var derimot kjempesterke, både på make sure og babyplan var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken.

Jeg tror min har blitt veldig raskt sterkere. Jeg er ikke sikker, men jeg tolker det litt sånn når jeg ser andre sin stigning. Ville nok ikke lagt for mye i strimlene. Du har jo økning og fått 2-3 i mer enn rimelig tid4+2
Synes mine er så svakere enn dere andres
Vis vedlegget 381830
Men fikk 2-3 i dag da
Vis vedlegget 381831

Min var ikke sterkere enn din 4+24+2
Synes mine er så svakere enn dere andres
Vis vedlegget 381830
Men fikk 2-3 i dag da
Vis vedlegget 381831

Jeg tror min har blitt veldig raskt sterkere. Jeg er ikke sikker, men jeg tolker det litt sånn når jeg ser andre sin stigning. Ville nok ikke lagt for mye i strimlene. Du har jo økning og fått 2-3 i mer enn rimelig tid![]()
Min var ikke sterkere enn din 4+2![]()
takk for svar 

10 , 12 og 16 dpo. Tror ikke jeg vil teste mer (på en stund), syns det er så utrolig nervepirrende
Livredd streken plutselig skal være nesten borte eller noe.: huff så skummelt. I andre svangerskap har jeg bare testet En gang..![]()
Men dere ser de stiger, gjør dere ikke?
![]()
Jeg også testet bare en gang i forrige svangerskap, så usikker på hva som skjedde denne gangen