Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min rfsu var sånn her 4+0Er denne svak til å være 4+0 i dag?
Tatt på kveldstid hvor det er litt over 2 timer siden forrige gang jeg var på toalettet..
Er så redd for at det ikke går veien..
(Vet man ikke skal åpne dekselet, men gjorde det for å få et tydeligere bilde av streken)
synes din ser sterkere ut.Min rfsu var sånn her 4+0synes din ser sterkere ut.

4+1 (15 dpo)Billigetester var treig denne gangen. Får nok ikke digitaltestene før på torsdag! Men vil tro jeg sannsynligvis hadde fått 2-3 med denne streken?

Vis vedlegget 381578 Vis vedlegget 381577
Jeg er 3+5, og fikk 2-3 uker på Clearblue for to dager siden da jeg bare var 3+3. Så lurer på om jeg kanskje er litt lengre på vei, eller om testen var litt unøyaktig kanskje. Din strek er sterkere enn min (Babyplan-testen tok jeg morgenen dagen etter Clearblue-testen) da jeg fikk 2-3, så du hadde nok helt sikkert fått 2-3 nå.
Vis vedlegget 381579 Vis vedlegget 381580
Testen kom i posten dagen etter jeg skrev dette innlegget og da fikk jeg 2-3, men antar jeg sannsynligvis hadde fått den da også jaNå er jeg 5+2 og psyker meg opp til å ta den siste digitale testen i morgen

Så bra! Åhh, det skjønner jeg - lykke til, send gjerne en oppdatering![]()

Ser alle tester så mye, jeg har ikke tatt mer enn en test ca 14 dpo, den var halvparten av styrken til kontrollstreken kanskje, hvorfor tester dere videre? Vurderer om jeg også burde gjort det![]()
Jeg gjør det egentlig bare på gøy, og for å la det gå litt mer opp for meg selv at jeg faktisk er gravidSer alle tester så mye, jeg har ikke tatt mer enn en test ca 14 dpo, den var halvparten av styrken til kontrollstreken kanskje, hvorfor tester dere videre? Vurderer om jeg også burde gjort det![]()

Jeg gjorde som deg de to forrige svangerskapene. Denne gangen tar jeg litt fler, rett og slett for å sjekke med meg selv at hcg stiger som det skal! Men man skal jo egentlig ikke måle hcg med strimler pga ulik fargeinnhold i de ulike testene.. Tror mange senker skuldrene litt etter å ha fått 3+ på digital test i alle fall![]()
Gjør det fordi jeg bestilte 20 tester dagen før positiv test, så vil bruke de oppSer alle tester så mye, jeg har ikke tatt mer enn en test ca 14 dpo, den var halvparten av styrken til kontrollstreken kanskje, hvorfor tester dere videre? Vurderer om jeg også burde gjort det![]()
og så er det jo gøy å se hvor sterk streken blir da