Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fikk dere 3+ på digital test? Testet igår (5+1) men sto fortsatt bare 2-3![]()

Når fikk dere 3+ på digital test? Testet igår (5+1) men sto fortsatt bare 2-3![]()

Ville prøvd igjen i morgen kanskje hvis du er ganske sikker på når eggløsning var?![]()

Jeg fikk 5+1, men jeg har hørt om mange som ikke får før midt i uke 5! Hadde egentlig tenkt å vente jeg også, pga akkurat det. Men klarte ikke.![]()

Jeg fikk 3+ idag (5+0). Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å prøve idag, siden dette var siste testenNår fikk dere 3+ på digital test? Testet igår (5+1) men sto fortsatt bare 2-3![]()
Ahahah, er vanskelig å la være når man har test liggende![]()

Jeg har lest noen på forumet som opplevde å aldri få 3+, og gikk til termin. Bare så du ikke bekymrer deg for at du fortsatt får 2-3, åpne den å se på strimlene inni. Kanskje var det rett førNår fikk dere 3+ på digital test? Testet igår (5+1) men sto fortsatt bare 2-3![]()
sist graviditet fikk jeg 1-2 når jeg var 4+3, denne gangen fikk jeg 2-3 når jeg var 4+3, så de er ikke helt nøyaktig Jeg testet 5+4Når fikk dere 3+ på digital test? Testet igår (5+1) men sto fortsatt bare 2-3![]()

Er denne svak til å være 4+0 i dag?
Tatt på kveldstid hvor det er litt over 2 timer siden forrige gang jeg var på toalettet..
Er så redd for at det ikke går veien..
(Vet man ikke skal åpne dekselet, men gjorde det for å få et tydeligere bilde av streken)

Er denne svak til å være 4+0 i dag?
Tatt på kveldstid hvor det er litt over 2 timer siden forrige gang jeg var på toalettet..
Er så redd for at det ikke går veien..
(Vet man ikke skal åpne dekselet, men gjorde det for å få et tydeligere bilde av streken)

Tok en sånn test ganske sent, den var veldig svak, men strimlene til rfsu var mye sterkere. Virker som tidligtesten slutter å bli sterkere på et tidspunkt, eller at de ikke har så mye fargestoff i seg eller noe
Ville ikke vært bekymret![]()