Testetråd.

IKM er 27.august. Spennende dette her! Hadde en SA i begynnelsen av juli. Dette blir pp 3, men føles ut som om jeg nettopp har begynt. pp1 ble tilbragt på flere familieferier med mine foreldre og søsken, så det ble jo prevansjon i seg selv ;P Så det har egentlig bare hatt 1 skikkelig prøveperiode. 

Krysser fingrene for en junibaby!

mater qui amat filii skrev:
Oj oj oj! Nå nærmer det seg de første positive testene for juni-bebisene :-D Blir forhåpentligvis (i slutten) av denne uka :-D ??

jaaa, måtte svi av en billig strimmel til morran. hehe.. Bare måtte. :pVar jo sef negativ, men skal svi av en hver morgen nå og frem til ikm. hehe

j02j06g09 skrev:

Oj oj oj! Nå nærmer det seg de første positive testene for juni-bebisene :-D Blir forhåpentligvis (i slutten) av denne uka :-D ??

jaaa, måtte svi av en billig strmmel til morra. hehe.. bare måtte. :pVar jo sef negativ, men skal svi av en hver morgen nå og frem til ikm. hehe

Ja, jeg gjorde også det da jeg har begynt å kjenne kriblinger/ stikkinger, hvilket kan være ønsketenkning ?? Ble jo selvfølgelig negativ her også, men kommer til å svi av en billigtest hver morgen fram til ikm/tr, jeg også ?? *spennende!* ??

j02j06g09 skrev:

jaaa, måtte svi av en billig strmmel til morra. hehe.. bare måtte. :pVar jo sef negativ, men skal svi av en hver morgen nå og frem til ikm. hehe

Ja, jeg gjorde også det da jeg har begynt å kjenne kriblinger/ stikkinger, hvilket kan være ønsketenkning ?? Ble jo selvfølgelig negativ her også, men kommer til å svi av en billigtest hver morgen fram til ikm/tr, jeg også ?? *spennende!* ??

Hehe.. godt det ikke bare er meg. :p

Du er absolutt ikke alene ;) Her testes det som sagt med billig strimmel hver morgen. Fortsatt blendahvitt her selvfølgelig (eggløsning 6.-7. september, så er jo kun 6-7 dpo) og så vet jeg fra tidligere svangerskap at jeg ved ikm har testet veldig svakt positivt (har ved tidligere svangerskap aldri brukt eggløsningstester og ikke tatt graviditetstest før på ikm) både hjemme og hos lege, så jeg antar at jeg er blandt dem som produserer hcg sent, men jeg følger spent med her inne nå som det nærmer seg for flere her inne :-D Ser av http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=5 at av 875 tester av gravide, så testet ca 14% positivt ved 5 dpo, ca 15% ved 6 dpo, ca 20% ved 7 dpo, ca 30% ved 8 dpo, ca 47% ved 9 dpo, ca 64% ved 10 dpo, ca 77% ved 11 dpo, ca 82% ved 12 dpo, ca 85% ved 13 dpo, ca 86% ved 14 dpo og ca 88% ved 15 dpo. Så nå krysser jeg fingrene for alle oss, som venter i spenning, og håper på positive tester og at spirene sitter! <3 >

Jeg har fått 2 streker i dag. Jeg er 9 DPO. Den ene er veldig svak, men det er jo ikke rart:-D Vil ikke føres opp som gravid før jeg tar en digital da jeg mest sannsynlig hadde kjemisk forrige mnd og er redd for det denne gangen og. Vil derfor vente og se det litt ann, men jeg er jo så hoppende glad at det er vanskelig å kontrollere seg:-D

Håperpåentil skrev:
Jeg har fått 2 streker i dag. Jeg er 9 DPO. Den ene er veldig svak, men det er jo ikke rart:-D Vil ikke føres opp som gravid før jeg tar en digital da jeg mest sannsynlig hadde kjemisk forrige mnd og er redd for det denne gangen og. Vil derfor vente og se det litt ann, men jeg er jo så hoppende glad at det er vanskelig å kontrollere seg:-D

ååååj, superspennende.
 Tok en i går kveld jeg da, og den var neg. så gadd ikke ta til morran. Har testa pos tiiidlig med de 3 andre, så tror ikke spira satt nå heller.
Mine 3 andr satt på 1 forsøk/ikke forsøk, så dette er uvant for meg ja..

j02j06g09 skrev:

Håperpåentil skrev:

ååååj, superspennende.
 Tok en i går kveld jeg da, og den var neg. så gadd ikke ta til morran. Har testa pos tiiidlig med de 3 andre, så tror ikke spira satt nå heller.

Ikke sant Jeg tok en test i morges kl. 06 og da var den negativ. Fikk en veldig trang til å ta en ny en etter jobb. Hadde da ikke tisset på 4 t:-D Håper spiren sitter. Kanskje det er en gutt og derfor tar det lengre tid for deg å produsere hcg Håpet er iallefall ikke over til tr kommer. Veldig slitsomt å være prøver så jeg håper det klaffer for oss alle snart:-D

Håperpåentil skrev:

j02j06g09 skrev:

Håperpåentil skrev:

ååååj, superspennende.

Ikke sant Jeg tok en test i morges kl. 06 og da var den negativ. Fikk en veldig trang til å ta en ny en etter jobb. Hadde da ikke tisset på 4 t:-D Håper spiren sitter. Kanskje det er en gutt og derfor tar det lengre tid for deg å produsere hcg Håpet er iallefall ikke over til tr kommer. Veldig slitsomt å være prøver så jeg håper det klaffer for oss alle snart:-D

minstemann er gutt, og testa tidlig md han. hehe.. Men som skrevet i den andre tråden, så er jeg jo ikke så langt ut i dpo land egentlig enda. og hvis plutselig kroppen har bestemt seg for å vær normal denne mnd så er jo egentlig ikm den 18-19 isteden, og da kanskje. hehe..
*klamrer seg fast til ale håp.*

IKM 21 sept... Testet svak pos med rfsu sin test i dag.
Aner ikke HVA jeg skal tenke, men gidder ikke ta stilling til noe som helst før til neste helg. 

j02j06g09 skrev:

Håperpåentil skrev:

j02j06g09 skrev:

Håperpåentil skrev:

ååååj, superspennende.

minstemann er gutt, og testa tidlig md han. hehe.. Men som skrevet i den andre tråden, så er jeg jo ikke så langt ut i dpo land egentlig enda. og hvis plutselig kroppen har bestemt seg for å vær normal denne mnd så er jo egentlig ikm den 18-19 isteden, og da kanskje. hehe..
*klamrer seg fast til ale håp.*

Tenkte av en aller annen grunn at du hadde 3 jenter jegKrysser fingrene no`veldig for deg nå. Gleder meg til uka når det begynner å fylles med små hoppende gale menn bak være navn

Daskepott skrev:
IKM 21 sept... Testet svak pos med rfsu sin test i dag.
Aner ikke HVA jeg skal tenke, men gidder ikke ta stilling til noe som helst før til neste helg. 

Spennende:-D Krysser fingrene for deg:-D

Åååh, så spennende! :D Forhåpentligvis er det de to første junibebisene som har meldt sin ankomst :-D Måtte spirene sitte og testene forbli positive! <3 *krysser fingrene hardt for dere!!*>

Back
Topp