Testetråd.

mater qui amat filii skrev:

Jepp, har testet igjen i dag og da var testen lang mer tydelig positiv enn i går. Fortsatt svakt positiv, men lang mer tydelig enn i går da den var supersvak, så det går i riktig retning med stigende hcg :-D

Og har nå testet positivt hos lege! :-D (Måtte levere urinprøve pga urinveisinfeksjon, så da ba jeg om graviditetstest med det samme). Så da kan jeg også få et klappende smilefjes på lista vår :-))))

Fantastisk. Tenk at vi har baby i magen

Håperpåentil skrev:

Jepp, har testet igjen i dag og da var testen lang mer tydelig positiv enn i går. Fortsatt svakt positiv, men lang mer tydelig enn i går da den var supersvak, så det går i riktig retning med stigende hcg :-D

Og har nå testet positivt hos lege! :-D (Måtte levere urinprøve pga urinveisinfeksjon, så da ba jeg om graviditetstest med det samme). Så da kan jeg også få et klappende smilefjes på lista vår :-))))

Fantastisk. Tenk at vi har baby i magen

Ja, for en herlig følelse! Ble så rørt at det spratt noen gledestårer på tur hjem fra legen :-D

Sulla, Håperpåentil og mater.. gratulrer så utrolig mye... Håper virkelig at spirne klorer seg fast i 8mnd til..

Ikm 21.09, Tromsø, 22år, nr1 :) 

Ikm 15.okt. (leeenge til...) Alder 26, prøver på førstemann ;)

j02j06g09 skrev:
Sulla, Håperpåentil og mater.. gratulrer så utrolig mye... Håper virkelig at spirne klorer seg fast i 8mnd til..

Tusen takk:-D

j02j06g09 skrev:

Tusen takk! :-D

Det er 26 dager i dag til jeg kan få en positiv test så da blir det 14 oktober. Så da kan du fjerne meg fra 23 september her og sette meg på 14 oktober i steden :)

Termien ut i fra mens nå blir 26.juni <3

Har ikm den 22.sept, er i 1 pp, og prøver på nr 2!! Fikk i går to positive tester, en strimmel og en digital!! 

Tatt ny test, og den var negativ.
Så da regner jeg med at TR kommer trippende snart :)

Gratulerer til dere med spirer, og lykke til dere som ikke vet enda.

7 okt

Ikm 23 september. Testet 6 positive tester, så må nok være gravid! Har et barn fra før, er 28 år og bor i Trøndelag!

Viccy skrev:
får hoppe til juli forumet eg, tante rød kom i dag emoticon

Nei, så trist. :(   Håper virkelig spira setter seg på neste pp nå.. masse trøstklemmer

Hei jenter :) har IKM 25. September.... Vil såååååå gjerne være på juni forumet.. Håpe håpe! ;) har ei jente på 2 år fra før! Lykke til alle sammen!!! ;)

Da var tr her :(:( men har heldigvis en sjangse til å havne her *håpehåpe*
så du kan flytte meg til IKM 17/10 :))

Eggløsning 17. sept.
IKM er 24 sept. blir spennende å se om den kommer eller ikke...
Krysser fingrene..

Telemark, 24 sept, 20 år, nr 2

Back
Topp