Testetråd.

j02j06g09g13

Elsker forumet

Skriv opp nr IKM er jenter, så fører jeg dere inn. Skriv også på hvor i landet du bor, alder på deg, og nr i rekka dere prøver på.

ikm september
15

16
j02j06g09. Vestfold,26år,nr4emoticon

17

18
Sommerful i magen,nr2
19
Ollibaby

20
Håperpåentilemoticon
mater qui amfilii Trøndelag,36år,nr4emoticon
virrevappen
IsabelleMarlen,Tromsø,22år,nr1emoticon
21
Daskepottemoticon
Sulla,31år,Bergen,nr 4emoticon
22
Lisheg,nr2emoticon
Viccy, 27år, Bergen,nr2emoticon

nica84

23
Baby delta,nr2,28år,Trøndelagemoticon
Emix
Baby delta,nr2,Trøndelag,28åremoticon

24
niapus,Telemark,20år,nr 2

25
Elewyn,nr3
lilletrille!

26

27
babyboblaemoticon
*Millie87*emoticon
mammantilPIA,32år,Skienemoticon
28
ønskerjuniskatt
Knerten&Mamma`n,Akrshus,24år,nr2emoticon

29

30
Lillenutta
krokkoline,Rogaland, 22 år, nr. 2
mammasiljek,nr2
vifårse
Oktober

1

2

3
Alveskattemoticon

4

5
*casperJan10*
-Kathrine-
6

7
Cahaal
8
Ønsker<3,nr3

9
Lindakbj

10

11

12

13
Snorkfrøken1984

14
Håpnr2
15
Ingeri,26år,nr1
16
*Maispire11*
17
Sjanetti,25år,Rogaland,nr1

emoticon= Gravid

emoticon = ikke gravid

emoticon = Negativ, men ingen mens.

IKM blir vel 3 oktober... LEEEENNGE!!!! til :/

IKM er 30. september:) Er en stund til.. Håper det går denne gangen, er på prøveperiode nummer tre:) Men jeg har gitt opp å håpe så veldig, prøver å ta ting som de faller seg. Kanskje det hjelper i stede for å stresse på sånn:)

Så utrolig flott at du laget en slik tråd:)

IKM er 20/9 (Muligens 19 siden jeg hadde eggløsning en dag tidligere), men vi forholder oss til 20 enn så lenge

Ikm er 23 september.

Etter babyverden sin regning har jeg ikm 23 og kan få en positiv test da:D

Så flott at du tar intiativ til å lage en sånn tråd :) Jeg har ikm 28 september i følge bv så det blir spennende å se om det blir positiv test eller ikke. Har kjent det på kroppen de to siste gangene så godt mulig det blir sånn denne gangen også :)

Så flott at du tar intiativ til å lage en sånn tråd :) Jeg har ikm 28 september i følge bv så det blir spennende å se om det blir positiv test eller ikke. Har kjent det på kroppen de to siste gangene så godt mulig det blir sånn denne gangen også :)

Jeg har ikm 18/9, prøvde å få et mai barn men klaffet ikke helt som vi hadde tenkt.. Men nå satser vi på at det klaffer denne gangen å får et juni barn:-) har ei jente på tre som ønsker å bli storesøster snart :-)

j02j06g09 skrev:
Da er lista oppdatert.

Takk kjære du

ikm 28.:)

hvis jeg har regnet riktig så blir IKM 13 oktober. Bor i Akershus. Har 2 gutter på 4 og 2 år. Så nestemann blir nr 3 i rekka:) Og jeg er 28 år.

Jeg regner med at jeg har ikm rundt 25. September. Vet ikke helt om syklusen er helt stabil enda, men går ut i fra en vanlig 28 dagers syklus inntil noe annet er bevist. termin vil i tilfelle bli 6. Juni. Forøvrig har jeg to jenter på 6,5 og 4,5 fra før, så det er tredjemann vi prøver på.

Så koseelig at så mange vil stå på lista, gleder meg til å følge dere videre, og kanskje lage en termintråd med alle sammen av dere senere.

22. september her! ;)

Back
Topp