Testetråd for oktober

Jeg synes også den ser sterkere ut? :)
Her ser du mine tester, flere av dem er tatt med to dagers mellomrom og noen er tatt samme dag, hvis du ser på nr 4 og 5 så er de tatt med to dagers mellomrom ;)
Men er du bekymret, så ville jeg kanskje hørt med legen om blodprøver, det kan jo hende han godtar det ;)
Vis vedlegget 318431

Takk for svar! Jeg har roet meg litt ned nå :p Skal til legen i morgen så håper jeg får målt HCG da.

Men jeg så på testene mine igjen i stad, når den nye hadde tørket - og den ser faktisk litt sterkere ut ja :smiley-angelic001
25E97228-D049-4432-A9B3-7F9BC4B0F1F3.jpeg

Takk for svar! Jeg har roet meg litt ned nå :p Skal til legen i morgen så håper jeg får målt HCG da.

Men jeg så på testene mine igjen i stad, når den nye hadde tørket - og den ser faktisk litt sterkere ut ja :smiley-angelic001
Vis vedlegget 318432

Kjempefin stigning på de testene! :) Ikke bruk strimmeltester for å se stigning, det gir bare usikkerhet og frustrasjon. La de ligge, ta heller en digital om et par dager og se at den stiger til 2-3 (eller mål hcg hos legen)! Strimler har ulikt fargestoff og du har ulik konsentrasjon av hcg i urin til ulike tider på døgnet.

Kjempefin stigning på de testene! :) Ikke bruk strimmeltester for å se stigning, det gir bare usikkerhet og frustrasjon. La de ligge, ta heller en digital om et par dager og se at den stiger til 2-3 (eller mål hcg hos legen)! Strimler har ulikt fargestoff og du har ulik konsentrasjon av hcg i urin til ulike tider på døgnet.

Jeg vet man ikke kan stole helt på de testene når det kommer til stigning, men det er så vanskelig å la være :wacky: Har bare 4 stk strimmeltester igjen nå da, så tenkte å bruke opp de ihvertfall. Vil helst vente med ny digital til jeg regner med å få 3+ :oops: Får se om jeg klarer det!

Jeg vet man ikke kan stole helt på de testene når det kommer til stigning, men det er så vanskelig å la være :wacky: Har bare 4 stk strimmeltester igjen nå da, så tenkte å bruke opp de ihvertfall. Vil helst vente med ny digital til jeg regner med å få 3+ :oops: Får se om jeg klarer det!

Jaa, skjønner jo det. Du får prøve å ta testene med en klype salt da :) Hehe, lykke til med ventingen ;)

4+5. Sterk og fin strek, tydelig stigning fra testen jeg tok for 2 dager siden
:love7

Vedlegg

• E056E0B2-D062-4E42-9D78-266222733247.jpeg
    E056E0B2-D062-4E42-9D78-266222733247.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 19
4+2 i dag :Heartred lurer ille på om det er en gutt eller jentespire der inne! IMG_20200205_200140.jpg

4+4 (18 dpo) :rolleyes:
Nå begynner det å bli tomt for tester, så nå skal neste tas først på mandag :D Og i løpet av neste uke håper jeg å få 3+ på digital :smiley-angelic001

Vedlegg

• AF5659BD-4908-43A2-BBDB-FDE708FAE423.jpeg
    AF5659BD-4908-43A2-BBDB-FDE708FAE423.jpeg
    39,3 KB · Visninger: 19
Siden det er så stor forskjell på testene i forhold til når man tester i døgnet, er det da det samme med blodprøver? eller holder stigningen seg stabil der? :bored:

Siden det er så stor forskjell på testene i forhold til når man tester i døgnet, er det da det samme med blodprøver? eller holder stigningen seg stabil der? :bored:
Tror det er mye mer stabilt i blodet. Blodet blir jo ikke utvannet på samme måte som urinen :bookworm:

Back
Topp