Testet pånytt i morges

åååå grattis såååå mye:))))))) denne gangen skal du være gravid helt til høsten:))))))))

Da kan jeg endelig GRATULERE deg!!!  Dette er helt fantastisk.  De på sykehuset kjenner jo forhistorien din, og gjør nok det de kan for at det skal gå bra denne gangen=)
Bra innstilling du har, positive tanker kan ha bra effekt;)  Men:  Nå må du bare ta det heeeelt med ro, og ta godt vare på deg selv=)

Fantastikse nyheter, gratulere og nyt hvert sekund:)

Hipp Hurra!!!! gratulerer så mye!! Endelig! Fantastisk!! Håper den graver seg fast inni der! Var nok meningen dette skjønner du:)
Du klarte ikke vente med testing:) he he.
Masse lykke til Chuma!!emoticon

Så FANTASTISK!!!!! Gratulerer så mye

smurfen skrev:
Hipp Hurra!!!! gratulerer så mye!! Endelig! Fantastisk!! Håper den graver seg fast inni der! Var nok meningen dette skjønner du:)
Du klarte ikke vente med testing:) he he.
Masse lykke til Chuma!!emoticon

Nei, det strømmet på her med PMer om at jeg skulle teste, så jeg gav etter for presset. Var egentlig ganske sikker på at den skulle bli positiv da jeg testet, det var derfor jeg torde, jeg har jo vært gravid mange ganger så jeg kjente igjen tegnene.

Tusen takk for gode ord og ønsker alle sammen, dere er bare så gode! Unner dere alle å komme etter snart! Av hele mitt hjerte ønsker jeg det for dere alle!

Gratulerer sååååå mye!!:) Dette unner jeg deg virkelig<3 Ta vare på deg selv og spiren nå, så blir du oktobermamma<3 Er så glad på dine vegneklem

Fy søren så morsomt Chuma!!!! Jeg har ikke ord....dagens godnyhet! kjenner det kiler litt her også når jeg ser den positive testen din:):) kan forestille meg hvor lykkelig du er nå! Tenk positive tanker så skal du se at tiden går raskt og at spiren klamrer seg fast:) lykke til!! Du må oppdatere oss innimellom da,vi er nysgjerrige vet du :) <3

Gratulerer!!!!

Håper alt går bra og at du får tidenes beste bursdagspresang!!

åh nå ble jeg glad. sitter å griner her. Fantastiske nyheter. nå får nurket bare klore seg fast til du kan få holde nurket i armene dine. KLÆM

For en lykke! Gratulerer så mye! Nå skal spiren vokse seg stor og sterkMange lykkeønskninger herfra!

Gratulerer det var kjekk lesning dette er vel fortjent chuma

Gratulerer så mye Chuma :) Jeg har fulgt med på dine oppdateringer og krysset fingre for harde livet. Og det er så bra det som har skjedd!!! Denne gangen SKAL det bli en baby ut av det!!! :))

Åååååååå, sååååå kjekt! Gratulera så masse! Kryssar fingrane for at spira har festa seg godt fast no og at du blir mamma på eller rett før din bursdag! (såg ikkje denne tråden før eg svarte på den forrige nett i stad;) ) 

Ida82 skrev:
Gratulerer så mye Chuma :) Jeg har fulgt med på dine oppdateringer og krysset fingre for harde livet. Og det er så bra det som har skjedd!!! Denne gangen SKAL det bli en baby ut av det!!! :))

Må sign denne jeg
Gratulere

Tusen takk alle sammen, jeg blir helt rørt her over alle gode ord. Dere er så søte!
Det er enda en dag igjen til blodprøven, men jeg hadde ikke engang behøvd å teste, jeg har helt klare og uomtvistelige symptomer, så jeg hadde ikke vært det minste i tvil, selv uten den lille bekreftende streken. Håper det betyr at spiren står sterkere denne gangen, de siste gangene når jeg har mistet veldig tidlig har symptomene vært diffuse og uklare, og teststrekene ble aldri ordentlig sterke. Tror dette lover godt jeg!

Gratulerer så masse med positiv test ! Masse lykke til videre i svangerskapet ! 
Jeg må nok desverre bli igjen på forumet her en stund til.. Testet negativt...
Men bretter opp armene for nytt forsøk om noen mnd !

Klem 

Gratulerer så mye Chuma!

Gratulerer Chuma :)

Krysser alt jeg har for at spiren sitter fast til den er "ferdig heva".

Tenk om du får spiren på din 40 års dag :)
Verdens beste bursdags gave :)

Back
Topp