Testet pånytt i morges

C

Chuma

Guest
...og nå er det ingen tvil:
JEG ER GRAVID!!

Termin blir på bursdagen min i oktober - kan ikke tenke meg en bedre bursdagsgave!!

Har jo et lite forbehold selvfølgelig, siden historien tilsier at graviditet ikke nødvendigvis betyr baby i mitt tilfelle (har 5 SA bak meg), men jeg nekter å la bekymringer ødelegge gleden for meg nå. Dette er mest sannsynlig siste gangen jeg er gravid, jeg er 39 og kan ikke forvente at det skal hende flere ganger, så nå SKAL det bare gå bra! Jeg er overlykkelig!!!

Gratulerer så utrolig mye med en kjempefin, positiv test, Chuma! Krysser alt jeg har for at dette er gangen det skal gå bra helt til målstreken. Lykke til med svangerskapet!

P.S. Er gammel bruker med ny profil, bare så det er sagt.

Fantastisk.... Gratulerer så mye... Denne gangen må det holde helt til mål og for en fantastisk bursdagsgave det må bli

Gratulerer så masse Chuma :) Denne gangen skal spiren din klore seg fast :)

Marihøna!!! skrev:
Gratulerer så masse Chuma :) Denne gangen skal spiren din klore seg fast :)

Sign!

Fantastisk! Fantastisk! FANTASTISK!

Nå skal det holde helt til mål!!!
Å termin på bursdagen din??? Bare mååå jo være meningen da!!!
(Hadde innsett på min lillesøsters bursdag i oktober i fjor... å bestemte meg egentlig allerede da at dette var det en mening med! Er vel ca 17 uker siden det nå! ;o))

Nyyyydelig test forresten!!!

Gratulerer så utrolig mye:) dette fortjener du :)

Tusen takk!! Ja, det ser ut som det er en sterk liten skapning. Jeg har vært veldig forkjølet hele rugeperioden, og nyser masse hele tiden, så kraftig at jeg kjenner det røsker i hele livmora. Hvis h*n klarte å klamre seg fast gjennom DET så tyder det på viljestyrke synes jeg! :-)

Super fantastisk Chuma!!!!! Er så utrolig glad på dine vegne

Ååå, Chuma, nå ble jeg glad!! :) Den lille tøffe spiren i magen din skal bli nå <3 helt rørt til tårer, jeg :)>

Så flott, gratulerer så mye!

Gratulera;) hadde det så på følelsen;)

Er helt på gråten her jeg... Så uendelig fortjent vennen! Var jo det jeg sa, denne gangen går det!!! Gleder meg til å se lille bursdagsgaven din!!! :D

HURRA!!! ...og du har jammen den rette innstillingen:) Du er gravid - nyt det, med hele deg:) Det har jeg også tenkt å gjøre om det klaffer denne gangen:) Klem fra meg

Gratulerer så masse Chuma :) Dette blir verdens fineste 40 årsgave :)

HURRA CHUMA
Dette liker jeg!
Håper, krysser og satser alt jeg har på at alt skal gå rette veien denne gangen.

Masse lykke til med de første 12
 - måtte de gå fort og perfekt

Åååå, så braNå ble jeg glad. Gratulerer så mye Chuma. Det gjorde jo ingenting at det bare ble et egg. Det var jo gullegget
Kos deg masse i svansgerskapet:)

Back
Topp