Ja 5 og 6 er Ovitrelle mener jeg så 7 er den helt blandaJeg synes jeg ser noe 5, 6 og 8! Så spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja 5 og 6 er Ovitrelle mener jeg så 7 er den helt blandaJeg synes jeg ser noe 5, 6 og 8! Så spennende!
Ja jeg måtte bytte tester for det var ingen igjen av den andre.. men skal ta en ny test i kveld. Har spart digitale til dag 12 og 16 <3Jeg ser ikke at det er heeeeelt blenda på noen av testene ,men det som jeg syns er veldig spennende her er at det ser ut til å øke i styrke 8 dpo.
Det kan være forskjeller i konsentrasjon på urinen eller i testene. Foretrekker selv å bruke samme type tester når jeg skal se på økning da…men uansett. Dette ligner på mine tester da de bare ble sterkere og sterkere. Hvis du nå får en sterkere test 9 dpo , så har jeg troen på at dette er en graviditet. Å nå krysser jeg fingrene for dere veldig. Tenk hvor fantastisk etter det du har vært gjennom…. Det unner jeg deg SÅ mye! Det skal bare ett embryo til!
Enig med mannen din! Ser strek på 5, 6 og 8!!Nå skjønner jeg hva det betyr å se seg blind. Her er der store diskusjoner hjemme. For jeg ser 5dpo (siste Ovitrelle) men mannen påstår det er noe på den fra i kveld..Vis vedlegget 389544
Er ikke blitt noe mere synlig strek nå 10DPO.. så nå avventer jeg testing i et par dager burde vel ha hatt no stigning dersom jeg skulle vært gravid. Men det ser jeg om noen dager har spart en digital til dag 12 og en digital til testdag <3Enig med mannen din! Ser strek på 5, 6 og 8!!
Men fremdeles strek uansett, Ovitrellen burde vært ute uansett, så da..?Er ikke blitt noe mere synlig strek nå 10DPO.. så nå avventer jeg testing i et par dager burde vel ha hatt no stigning dersom jeg skulle vært gravid. Men det ser jeg om noen dager har spart en digital til dag 12 og en digital til testdag <3
Føler meg som en novise i forhold!Har fulgt denne damen en stund, og hun tok helt av med testingen
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com