Hurra!Pulsen min er skyhøy, nå er det vel ikke noe tvil..Vis vedlegget 389182
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Pulsen min er skyhøy, nå er det vel ikke noe tvil..Vis vedlegget 389182
Sist æ satt inn (5-dagers) fikk æ positivt 6 daga etter hvertfall.. imårra e d 6 daga sia æ satt inn pånytt, så æ teste imårra første gang denn rundenNår kan man begynne å teste etter innsett av 5-dagers blasto?
Jeg testa positivt 7 dager etter innsett av 2-dagers Det var også første testen jeg tok. Tror ikke jeg hadde fått utslag dagen før.Etter å satt inn todagers på onsdag, hvor tidlig er det noe vits å begynne å leke med litt testing? Er så utålmodig!
Jeg hadde sikkert begynt allerede Neida, men tirsdag tilsvarer vel 8dpo, så jeg hadde nok starta i morgen. Jeg liker ta en test så tidlig at jeg er garantert negativt resultat, da blir jeg ikke skuffa, og venner meg på tanken på negativ test. Plus, da kan man sammenligne (jeg ser alltid en strek uansett om den er negativ eller positiv). Nå er jeg jo ekstremt på tynn is ettersom jeg bare såvidt har fått positivt, men jeg har fått svaak positiv 8dpo begge gangene i livet mitt jeg har fått positiv test. skal du være garantert riktig resultat bør du vente til testdatoEtter å satt inn todagers på onsdag, hvor tidlig er det noe vits å begynne å leke med litt testing? Er så utålmodig!
Den er innafor jeg testet 6 dager etter og min var svakere enn din på 5 dager etter!5 dager siden innsett av blastocyst. Og denne så jo tilogmed mannen tydelig har noen erfaring med om dette er "innafor" eller om den burde vært sterkere idag?
Den er kjempefin så tidlig etter min mening. Gratulerer så mye!5 dager siden innsett av blastocyst. Og denne så jo tilogmed mannen tydelig har noen erfaring med om dette er "innafor" eller om den burde vært sterkere idag?
Dette er mine tester. Satte inn fredag 16 sept. 8 Dpo er mandag etter.Jeg satte inn 5-dagers på tirsdag. Fikk svaakt utslag fredag, og tydelig strek i dag
Nydelig!Både tidlig og vanlig test idag, 6 dager etter innsett av blasto
Så bra, gratulerer!!!Både tidlig og vanlig test idag, 6 dager etter innsett av blasto
Jeg synes jeg ser noe 5, 6 og 8! Så spennende!Nå skjønner jeg hva det betyr å se seg blind. Her er der store diskusjoner hjemme. For jeg ser 5dpo (siste Ovitrelle) men mannen påstår det er noe på den fra i kveld..Vis vedlegget 389544
Helt enig med mannen din SpennendeNå skjønner jeg hva det betyr å se seg blind. Her er der store diskusjoner hjemme. For jeg ser 5dpo (siste Ovitrelle) men mannen påstår det er noe på den fra i kveld..Vis vedlegget 389544