Testetøser Assistert

Etter å satt inn todagers på onsdag, hvor tidlig er det noe vits å begynne å leke med litt testing? Er så utålmodig!

Etter å satt inn todagers på onsdag, hvor tidlig er det noe vits å begynne å leke med litt testing? Er så utålmodig!
Jeg testa positivt 7 dager etter innsett av 2-dagers:p Det var også første testen jeg tok. Tror ikke jeg hadde fått utslag dagen før.

Jeg hadde sikkert begynt allerede :hilarious: Neida, men tirsdag tilsvarer vel 8dpo, så jeg hadde nok starta i morgen. Jeg liker ta en test så tidlig at jeg er garantert negativt resultat, da blir jeg ikke skuffa, og venner meg på tanken på negativ test. Plus, da kan man sammenligne (jeg ser alltid en strek uansett om den er negativ eller positiv). Nå er jeg jo ekstremt på tynn is ettersom jeg bare såvidt har fått positivt, men jeg har fått svaak positiv 8dpo begge gangene i livet mitt jeg har fått positiv test. skal du være garantert riktig resultat bør du vente til testdato:shy:

Denne har forøvrig hjulpet meg gjennom 2 år med testing:

6 daga etter innsett av 5-dagers:-)

Vedlegg

• Snapchat-296573433.jpg
    Snapchat-296573433.jpg
    396 KB · Visninger: 78
Jeg tenkte å teste ut Ovitrellen i morgen da er det en uke siden jeg satte den. Merker der virkelig klør i fingrene etter å teste :P men er jo alt for tidlig :P

Tørr ikke juble for høyt, akkurat 1uke i dag siden innsett av 2dagers egg å fikk positiv på denne i dag<3
Fikk akutt halsbrann og kvalme på jobb i går å gått med en liten følelse siste 4dagene på at det skjer noe i kroppen. Hadde egentlig testet ut otrivelle for 3dager siden, er 11dager siden jeg tok den så håper så inderlig at det ikke er den som tuller med meg nå! Kjenner jeg klarer ikke senke skuldrene helt å stole på testen, men skal ta ny strimletest i morgen tidlig for å se om det skjer noe endring på de, følte jeg svakt kunne skimte noe i dag på den men usikker for vil så gjerne se så redd jeg bare overbeviser meg selv nå å blir skuffet.
1664362003224.png

Nå skjønner jeg hva det betyr å se seg blind. Her er der store diskusjoner hjemme. For jeg ser 5dpo (siste Ovitrelle) men mannen påstår det er noe på den fra i kveld..
20221001_233553.jpg

Back
Topp