Testetøser Assistert

Minisjansen

Glad i forumet
Jeg er en uforbederlig testetøs! Er det noen som vil dele galskapen med meg så er det bare kjekt! Her kan vi legge ut testene våre med eller uten dobbeltstrek-øyne. Fyr løs!

(Jeg har begynt å teste for å se ovitrellen blekne og forhåpentligvis slå over til å bli sterkere. Dette har skjedd to gg på 9 og 10 dpo og det var de to barna jeg fikk.)

Uforbederlig testetøs her også. :joyful:

Noen som vet hvordan det er med testing når man bruker donoregg?

Uforbederlig testetøs her også. :joyful:

Noen som vet hvordan det er med testing når man bruker donoregg?
Er vel helt likt som med annen IVF, du har fordelen/ulempen med å vite befruktning så du vet hvor langt du er

Jeg var ikke testetøs, assistertforumet gjorde meg til det :hilarious: Men nå har jeg ingen tester, og satser hardest (bank i bordet, krysser fingrene osv) for at jeg ikke skal behøve å teste mer :)

Er vel helt likt som med annen IVF, du har fordelen/ulempen med å vite befruktning så du vet hvor langt du er

Jeg var ikke testetøs, assistertforumet gjorde meg til det :hilarious: Men nå har jeg ingen tester, og satser hardest (bank i bordet, krysser fingrene osv) for at jeg ikke skal behøve å teste mer :)
Du er jammen flink! Jeg greier ikke å la være! Bare må vite! Jo før, jo heller! :))

Du er jammen flink! Jeg greier ikke å la være! Bare må vite! Jo før, jo heller! :))
Jeg kjøpte en ganske massiv pakke med tester rundt uke 4, men de ligger fremdeles i postkassa som jeg ikke finner nøkkelen til :hilarious:

Og nå er det for sent, eneste jeg kan bruke dem til (hvis jeg noensinne finner nøkkelen) er å sjekke at det ikke har vært drastisk synking, og så vondt vil jeg ikke meg selv :wacky:

318F4CF5-EA0E-44C6-A170-DE80FF899156.jpeg

Her tester jeg ut ovitrelle. Det er en dag mellom test 3 og 4. Gidder ikke teste hver dag før fra og med i morgen. Da er jeg 7 dpo og for tidlig med positiv test, men greit å ha en kritt hvit test å sammenligne med…. Så kan man bare kneppe hendene å håpe på to streker videre…..

Testetøs her også:hilarious:
Jeg hadde innsett på tirsdag, blir dette da rugedag 3 eller 4? Uansett er det 8 dpo. Testa siden dagen etter innsett, men i kveld så syns jeg at jeg skimter noe.. så er det babyplan da, kjennetegnet deres er jo skyggestreker.. men denne ser jeg uten å nistirre. Synes kanskje ikke så godt på bildet. Hva tror dere? Skyggestrek? Blir uansett meget spennende å teste i morgen
5BC79C2E-F29C-46C7-A8AD-48E560D7CD8A.jpeg
:nailbiting:

Jeg hadde innsett på tirsdag, blir dette da rugedag 3 eller 4? Uansett er det 8 dpo. Testa siden dagen etter innsett, men i kveld så syns jeg at jeg skimter noe.. så er det babyplan da, kjennetegnet deres er jo skyggestreker.. men denne ser jeg uten å nistirre. Synes kanskje ikke så godt på bildet. Hva tror dere? Skyggestrek? Blir uansett meget spennende å teste i morgen
Vis vedlegget 389094:nailbiting:
Synes jeg ser noe jeg også! Spennende i morgen!

Vis vedlegget 389094:nailbiting:
Jeg ser noe svakt der… blir spennende nå i morgentimene….

Jeg er 8 dpo i dag og skimter noe svaaaaakt på mine tester. Så svakt at jeg vil kalle det høyst usikkert. Tidligste positive tidligere har vært 9 dpo og sikrere 10 dpo.

Hvis streken øker i styrke i morgen så skal jeg legge ut bilde. Meget, meget spent!

Så, øverste test er fra i går kveld, den nederste tatt nå, 9 dpo. Det er strek der sant?:wideyed: Jeg holder pusten, tørr nesten ikke tenke tanken engang:nailbiting:
Vis vedlegget 389144
Sniker, men er tidligere prøver! Her er mine tester fra i juni, ser du har helt like streker som jeg hadde på morgenen/natt 10 dpo :D Og hun er nå snart 17 uker inni magen :love017 Krysser fingrene for at du er like heldig som meg, godt tegn med så sterk strek så tidlig!

IMG_20220623_101603__01.jpg

Nope…Make sure Stav viser svak strek, men dette kan like godt være ovitrellen på veg ut. Normal sine tester tror jeg ikke er spesielt følsomme for der fadet ikke ovitrellen. Vistes kun på 1 og 2 dpo for så å bli nesten helt blenda. Må sikkert en del hcg til for at den skal få farge. Prøver igjen i morgen.

Back
Topp