Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraSånn, nå skal jeg gi megselv om jeg skulle ønske jeg fikk den tidligere enn 6+5
hadde sikkert fått 3+ mellom denne og forrige (forrige 5+5) men fikk ikke tak i ny digital før nå

Gratulerer og velkommenSniker meg forsiktig inn her
Begge testene tatt idag på morgenurin, 10 dpo.
Syns det er rart at tidligtest og vanlig slår likt ut, men det gjorde det sist jeg var gravid også - med babyplan![]()

Sniker meg forsiktig inn her
Begge testene tatt idag på morgenurin, 10 dpo.
Syns det er rart at tidligtest og vanlig slår likt ut, men det gjorde det sist jeg var gravid også - med babyplan![]()
13/14 dpo, tatt i går med morgenurin
Skal teste igjen i morgen har jeg tenkt.
Har ikke sagt noe til samboeren min enda, føler jeg må komme forbi ikm før jeg tør, tror jo ikke helt på det selv enda heller![]()

Gratulerer13/14 dpo, tatt i går med morgenurin
Skal teste igjen i morgen har jeg tenkt.
Har ikke sagt noe til samboeren min enda, føler jeg må komme forbi ikm før jeg tør, tror jo ikke helt på det selv enda heller![]()

Er på dag 29 i syklusen, litt usikker på eggløsning. Burde den ikke være mer enn 1-2?

Den er sikkert ikke veldig feil.. men på grunn av at det blir planlagt keisersnitt så henger jeg både her og i august Haha! Fin testBlir ikke mørkerehar noen få tester igjen haha
Har en digital igjen å bruke hvis jeg vil, men vil bare se hvordan pluss’en min vil se ut
Snart sju uker liksom Hahaha fantastisk!! Legg det inn her når du har sjekkaHaha! Fin testJeg skulle bestille seaband idag, mangla nesten 100 kr for gratis frakt, og bestilte clearblue graviditetstest med pluss-tegn, for den har jeg aldri prøvd før
Har en digital igjen å bruke hvis jeg vil, men vil bare se hvordan pluss’en min vil se ut
Snart sju uker liksom
![]()
Haha! Fin testJeg skulle bestille seaband idag, mangla nesten 100 kr for gratis frakt, og bestilte clearblue graviditetstest med pluss-tegn, for den har jeg aldri prøvd før
Snart sju uker liksom
![]()