Tester ➕

Hahaha jeg ler :laughing002 Det er gøy da!!
Ja det var det, blir nye hobbyen nå. Jeg så altså fargen komme opp SÅ fort på test streken, og så blei den SÅ sakte, tog 10 ganger mer tid og ta rest parten av testen etter test streken :hilarious:
Så sykt at det påvirker SÅ mye!

IMG_2209.jpegNår jeg plutselig ble så stressa at jeg, spontant, kjøpte en test. Og teststreken er en dyestealer før hele testen er blitt våt…. Da får jeg vell puste ut da. Er 8+2 så det skulle vell bare mangle :smiley-ashamed004

Jeg forberedte meg på en litt lengre prøve-periode, så jeg hamstret tester. Har derfor tatt aaaalt for mange tester etter første positive test. Har bare hatt en dye-stealer og nå ved 9+ uker så er test-streken tydelig, men ikke veldig sterk. Den kommer frem før kontrollstreken, så ingen tvil (har også vært på privat UL og fått bekreftet at alt er ok. Tenker likevel å nevne det i tilfelle noen er som meg og blir stresset av å ikke få så tydelige tester som her i tråden :love7

Siste mens 14. september som gir termindato 24. juni, men jeg har en stor mistanke om at eggløsningen ble forsinket pga. influensa rett før forventet eggløsning.
21. oktober hadde jeg negativ graviditetstest, og testet ikke på nytt før 30. oktober - da var den positiv :Heartred
1. november testet jeg med clearblue ukesindikator og fikk gravid 1-2. 8. november fikk jeg gravid 2-3 og 14. november fikk jeg gravid 3+:Heartred Graviditetstestene bekrefter jo mistanken min om at eggløsningen min var forsinket. Mitt estimat for termin blir rundt 11. juli. Jeg får planlagt keisersnitt i uke 38, så babyen kommer nok uansett i slutten av juni/begynnelsen av juli om alt går bra:Heartred

Vedlegg

• Gravid 1-2.jpg
    Gravid 1-2.jpg
    471,5 KB · Visninger: 2
  • Gravid 2-3.jpg
    Gravid 2-3.jpg
    110,8 KB · Visninger: 2
  • Gravid 3+.jpg
    Gravid 3+.jpg
    101,9 KB · Visninger: 2
Back
Topp