Hahaha jeg lerFlirte ihjel meg når jeg så fargestoffen starte. Den hadde DRIT vanskelig og komme seg forbi test streken![]()
Var nesten som at den hadde ingenting igjen til kontroll streken. Premom regner den som 3.48![]()
Det er gøy da!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha jeg lerFlirte ihjel meg når jeg så fargestoffen starte. Den hadde DRIT vanskelig og komme seg forbi test streken![]()
Var nesten som at den hadde ingenting igjen til kontroll streken. Premom regner den som 3.48![]()
Det er gøy da!!Ja det var det, blir nye hobbyen nå. Jeg så altså fargen komme opp SÅ fort på test streken, og så blei den SÅ sakte, tog 10 ganger mer tid og ta rest parten av testen etter test strekenHahaha jeg lerDet er gøy da!!
Meeeeen så kom det litt rosa på papiret like etterpå! Orker ikke dette stresset!Vis vedlegget 473287Når jeg plutselig ble så stressa at jeg, spontant, kjøpte en test. Og teststreken er en dyestealer før hele testen er blitt våt…. Da får jeg vell puste ut da. Er 8+2 så det skulle vell bare mangle![]()
Krysser fingrene for at alt er braMeeeeen så kom det litt rosa på papiret like etterpå! Orker ikke dette stresset!
Herlig
Takk! Det kom ingenting mer så håper det var ufarlig.Krysser fingrene for at alt er bra![]()
Jeg fikk både rosa og brunt på papiret forrige svangerskap og det var ingenting galt <3Meeeeen så kom det litt rosa på papiret like etterpå! Orker ikke dette stresset!

Graviditetstestene bekrefter jo mistanken min om at eggløsningen min var forsinket. Mitt estimat for termin blir rundt 11. juli. Jeg får planlagt keisersnitt i uke 38, så babyen kommer nok uansett i slutten av juni/begynnelsen av juli om alt går bra