Tester ➕

Det kommer snart!! :hilarious:
Ja, nå er det 10 dager sia første positiv, forstår ikke hvorfor jeg har ikke fått dye stealer for 5 dager sia? :angelic:

Veldig dårlige tester nå, ifht hva de var for 2 år siden f.eks. sykt lite fargestoff i dem

Ja, er nok det, men er og jeg som er utålmodig og vil se kjempe mye utvikling på urealistisk tid :angelic: :hilarious:
Men fant ut at HCGn når jeg var 15DPO lå på 624, så føler meg egentlig veldig trygg nå. Var over mine forventninger :love017

Høres veldig bra ut, det :love017

Jeg ble veldig overraska når jeg fikk svar på blodprøven nå fra i går. Den viste 5200 på dag 4+6. Tok min første digitale test nå 5+0, og den viste 3+. Er ikke det litt vel høy hcg så tidlig? :confused004 Har ikke så sterke symtpomer enda heller, bare litt uvelhet innimellom, så jeg så ikke den komme. Legen sa jeg bare skulle ta denne ene og at jeg ikke trenger en til for å sammenlikne.

Jeg vet akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning siden jeg trenger oppfølging og Ovitrelle eggløsningssprøyte hver måned. Noen fler som har målt hcg?

Vedlegg

• 20251021_074849.jpg
    20251021_074849.jpg
    1,3 MB · Visninger: 32
  • Screenshot_20251021_075101_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20251021_075101_Samsung Internet.jpg
    25,2 KB · Visninger: 32
  • Screenshot_20251021_075101_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20251021_075101_Samsung Internet.jpg
    25,2 KB · Visninger: 32
  • 20251021_074849.jpg
    20251021_074849.jpg
    1,3 MB · Visninger: 29
Jeg ble veldig overraska når jeg fikk svar på blodprøven nå fra i går. Den viste 5200 på dag 4+6. Tok min første digitale test nå 5+0, og den viste 3+. Er ikke det litt vel høy hcg så tidlig? :confused004 Har ikke så sterke symtpomer enda heller, bare litt uvelhet innimellom, så jeg så ikke den komme. Legen sa jeg bare skulle ta denne ene og at jeg ikke trenger en til for å sammenlikne.

Jeg vet akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning siden jeg trenger oppfølging og Ovitrelle eggløsningssprøyte hver måned. Noen fler som har målt hcg?
HCG er veldig individuelt fra person til person, så det kan være helt normalt. Ifølge babyverden er normalt hcg-nivå i uke 5 (3 uker siden unnfangelse) alt fra 18-7340 mIU/mL :love017

Hilsen hu som er nervøs fordi hu hadde «bare» hcg på 48 3+6 :hilarious: Skulle skrevet det samme til meg selv ser jeg.

HCG er veldig individuelt fra person til person, så det kan være helt normalt. Ifølge babyverden er normalt hcg-nivå i uke 5 (3 uker siden unnfangelse) alt fra 18-7340 mIU/mL :love017

Hilsen hu som er nervøs fordi hu hadde «bare» hcg på 48 3+6 :hilarious: Skulle skrevet det samme til meg selv ser jeg.
Takk, det var betryggende å høre!
Haha, man blir jo nervøs for alt! Man tar tester for å bli beroliga, men ender ofte med å sitte som et enda større spørsmålstegn med flere bekymringer etterpå :hilarious: Vi bør bli flinkere til å berolige oss selv sånn som vi gjør med andre :love7

Takk, det var betryggende å høre!
Haha, man blir jo nervøs for alt! Man tar tester for å bli beroliga, men ender ofte med å sitte som et enda større spørsmålstegn med flere bekymringer etterpå :hilarious: Vi bør bli flinkere til å berolige oss selv sånn som vi gjør med andre :love7
Så enig med deg! Er så lett å være beroligende mot andre, men så vanskelig mot seg selv :shy:

Enn om det er tvillinger da? Hoho

Så enig med deg! Er så lett å være beroligende mot andre, men så vanskelig mot seg selv :shy:

Enn om det er tvillinger da? Hoho
Det er dessverre så sant!
Haha, tenk om! Tenkte å bestille tidlig ultralyd i dag når jeg er rundt 7+3, men føltes veldig lenge til nå :nailbiting:

Haha, du er søt!
Jeg måtte også ta en EL-test i overgår, det var så tilfredsstillende med en «jukse-dyestealer» :hilarious:
Flirte ihjel meg når jeg så fargestoffen starte. Den hadde DRIT vanskelig og komme seg forbi test streken :angelic: :laughing002
Var nesten som at den hadde ingenting igjen til kontroll streken. Premom regner den som 3.48 :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4058.jpeg
    IMG_4058.jpeg
    69,6 KB · Visninger: 11
Back
Topp