Det kommer snart!!Åh hurra!Jeg begynner å bli utålmodig etter dye stealer, fikk det 4+2 med andremann
![]()
Ja, nå er det 10 dager sia første positiv, forstår ikke hvorfor jeg har ikke fått dye stealer for 5 dager sia?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer snart!!Åh hurra!Jeg begynner å bli utålmodig etter dye stealer, fikk det 4+2 med andremann
![]()

Det kommer snart!!
Ja, nå er det 10 dager sia første positiv, forstår ikke hvorfor jeg har ikke fått dye stealer for 5 dager sia?![]()
Ja, er nok det, men er og jeg som er utålmodig og vil se kjempe mye utvikling på urealistisk tidVeldig dårlige tester nå, ifht hva de var for 2 år siden f.eks. sykt lite fargestoff i dem

Ja, er nok det, men er og jeg som er utålmodig og vil se kjempe mye utvikling på urealistisk tid![]()
Men fant ut at HCGn når jeg var 15DPO lå på 624, så føler meg egentlig veldig trygg nå. Var over mine forventninger![]()

Håper du har rett, det er så tilfredsstillende med dye stealerDet kommer snart!!
Ja, nå er det 10 dager sia første positiv, forstår ikke hvorfor jeg har ikke fått dye stealer for 5 dager sia?![]()

Har ikke så sterke symtpomer enda heller, bare litt uvelhet innimellom, så jeg så ikke den komme. Legen sa jeg bare skulle ta denne ene og at jeg ikke trenger en til for å sammenlikne. HCG er veldig individuelt fra person til person, så det kan være helt normalt. Ifølge babyverden er normalt hcg-nivå i uke 5 (3 uker siden unnfangelse) alt fra 18-7340 mIU/mLJeg ble veldig overraska når jeg fikk svar på blodprøven nå fra i går. Den viste 5200 på dag 4+6. Tok min første digitale test nå 5+0, og den viste 3+. Er ikke det litt vel høy hcg så tidlig?Har ikke så sterke symtpomer enda heller, bare litt uvelhet innimellom, så jeg så ikke den komme. Legen sa jeg bare skulle ta denne ene og at jeg ikke trenger en til for å sammenlikne.
Jeg vet akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning siden jeg trenger oppfølging og Ovitrelle eggløsningssprøyte hver måned. Noen fler som har målt hcg?
Skulle skrevet det samme til meg selv ser jeg.Takk, det var betryggende å høre!HCG er veldig individuelt fra person til person, så det kan være helt normalt. Ifølge babyverden er normalt hcg-nivå i uke 5 (3 uker siden unnfangelse) alt fra 18-7340 mIU/mL
Hilsen hu som er nervøs fordi hu hadde «bare» hcg på 48 3+6Skulle skrevet det samme til meg selv ser jeg.
Vi bør bli flinkere til å berolige oss selv sånn som vi gjør med andre 
Så enig med deg! Er så lett å være beroligende mot andre, men så vanskelig mot seg selvTakk, det var betryggende å høre!
Haha, man blir jo nervøs for alt! Man tar tester for å bli beroliga, men ender ofte med å sitte som et enda større spørsmålstegn med flere bekymringer etterpåVi bør bli flinkere til å berolige oss selv sånn som vi gjør med andre
![]()
Det er dessverre så sant!Så enig med deg! Er så lett å være beroligende mot andre, men så vanskelig mot seg selv
Enn om det er tvillinger da? Hoho

Haha, du er søt!Nesten tom for tester nå, bare en RFSU strimmel og digital igjen.
Måtte dyppe en EL test da. Ja, den va nå ganske sterk den![]()
![]()

Spennende!!Det er dessverre så sant!
Haha, tenk om! Tenkte å bestille tidlig ultralyd i dag når jeg er rundt 7+3, men føltes veldig lenge til nå![]()

Flirte ihjel meg når jeg så fargestoffen starte. Den hadde DRIT vanskelig og komme seg forbi test strekenHaha, du er søt!
Jeg måtte også ta en EL-test i overgår, det var så tilfredsstillende med en «jukse-dyestealer»![]()

Snart 3+