Tester ➕

Jeg har tatt tester nesten hver dag pga håp om økning siden testene mine er så svake. Usikker på om jeg hadde gjort det hvis første test hadde vært sterk. Men etter dette kommer jeg nok til å fortsette å teste mange dager i fremtidige graviditeter også
Har du fått noe mulighet til å ta hcg enda? ❤️

Første gang jeg skiver noe her Fant ut på Søndag at jeg er gravid med nr 2. Gikk gjennom en MA i august, så ble overraskende fort gravid igjen etterpå. Er i dag 3+6 og IKM er i morgen ifølge Flo appen. Tok en test nå ikveld med utvannet kveldsurin og streken er veldig sterk! Men er det vanlig at den er SÅ sterk når man er 3+6? Kan jeg være lengre på vei enn jeg tror? Når jeg gikk gjennom MA i august var strekene mye svakere på dette tidspunktet.
IMG_2808.jpeg

Første gang jeg skiver noe her Fant ut på Søndag at jeg er gravid med nr 2. Gikk gjennom en MA i august, så ble overraskende fort gravid igjen etterpå. Er i dag 3+6 og IKM er i morgen ifølge Flo appen. Tok en test nå ikveld med utvannet kveldsurin og streken er veldig sterk! Men er det vanlig at den er SÅ sterk når man er 3+6? Kan jeg være lengre på vei enn jeg tror? Når jeg gikk gjennom MA i august var strekene mye svakere på dette tidspunktet.
Vis vedlegget 472307
Den var sterk til å være 3+6 ja. Sikker på at du ikke er lengre på vei? Ta evt en test med ukesindikator? :D

Den var sterk til å være 3+6 ja. Sikker på at du ikke er lengre på vei? Ta evt en test med ukesindikator? :D
Er ikke sikker på noenting haha! Tror jeg må ta en med ukesindikator ja ☺️Venter på en i posten, men spørs om jeg ikke må kjøpe på apoteket i morgen. Tror ikke jeg har tålmodighet til å vente

Screenshot_20251013_185735_Gallery.jpg

Har ikke målt hcg siden 12 dpo, og da var den 67. Målte igjen igår, 10 dager etterpå (mest for min egen nysgjerrige del).
5+1 igår (22dpo),og tallet var 5800. I følge min beregning på dobling per 48 timer siden sist, så har tallet steget fint. Men såklart vet man lite uten en ny måling. Usikker på om jeg skal stresse med det, eller bare slå meg til ro med gode tall :smiley-ashamed004

Vedlegg

• Screenshot_20251014_071014_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20251014_071014_Samsung Internet.jpg
    63,5 KB · Visninger: 17
Fikk denne i dag 3+6 :) Vi kunne ikke vært mer glade! vi har vært prøvere i 9mnd (ble gravid i våres men mistet i uke 14) pga alder på barna og alderen våres skulle dette være den siste mnd vi skulle prøve. Så vi er veldig glade for at spiren satt denne mnd - nå krysser vi alt som krysses kan for at lille sitter godt fast denne gangen:Heartred

Vedlegg

• IMG_6039.jpeg
    IMG_6039.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 12
Fikk denne i dag 3+6 :) Vi kunne ikke vært mer glade! vi har vært prøvere i 9mnd (ble gravid i våres men mistet i uke 14) pga alder på barna og alderen våres skulle dette være den siste mnd vi skulle prøve. Så vi er veldig glade for at spiren satt denne mnd - nå krysser vi alt som krysses kan for at lille sitter godt fast denne gangen:Heartred
Gratulerer :Heartpink

Gratulerer! :Heartred

Gratulerer! ❤️

Back
Topp