Toppen min var 18 september. Så regnet da eggløsning 19.Jeg hadde eggløsning 18. september, og er 4+6 i dag! Så da kan det jo være en forklaring at du kanskje ikke er over fem uker dersom du hadde eggløsning den 19![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toppen min var 18 september. Så regnet da eggløsning 19.Jeg hadde eggløsning 18. september, og er 4+6 i dag! Så da kan det jo være en forklaring at du kanskje ikke er over fem uker dersom du hadde eggløsning den 19![]()

Det pleier å være riktig å regne slik sånn jeg har skjønt detToppen min var 18 september. Så regnet da eggløsning 19.håper dere har rett
![]()
Hvordan ser dine tester ut da? Vet man ikke skal sammenligne men blir jo nysgjerrigDet pleier å være riktig å regne slik sånn jeg har skjønt detJeg hadde også topp 18. september, men alt tydet på at jeg slapp samme dag, men det er jo ikke godt å vite sikkert.
Det er jo veldig individuelt! Men her er bilde av dagens test:Hvordan ser dine tester ut da? Vet man ikke skal sammenligne men blir jo nysgjerrig![]()
Ser jo kjempe bra ut detDet er jo veldig individuelt! Men her er bilde av dagens test:
Fikk ikke 3+ på clear blue digital, men fikk 2-3 på fredagen som var.
Men det er jo doblingen som har noe å si, ikke styrken har jeg skjønt![]()
Jeg krysser fingrene for oss beggeSer jo kjempe bra ut det![]()
Har lest at hvor mye hcg man har i kroppen kan påvirkes av hvilke kjønn man bærer på også, men vet ikke hvor mye man skal legge i det. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt å bedt om hcg blodprøve, kanskje det kan roe deg
Fantastisk av deg å dele dette! Det tror jeg kan gjøre at mange slutter å stresse med styrken på testeneHei hei dere.
Ville bare dele en liten test erfaring her
Føler jeg fikk bekreftet en gang for alle, at disse hjemmetestene kun er for å stadfeste graviditeten, og ikke følge med på utviklingen.
Her har jeg tatt 3 tester, fra samme pakke på samme urinJepp.
Ja men får ikke gjort det før neste uke da jeg skal reise i morgen :/ så må bare holde ut! Men takkJeg krysser fingrene for oss beggeHar lest at hvor mye hcg man har i kroppen kan påvirkes av hvilke kjønn man bærer på også, men vet ikke hvor mye man skal legge i det. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt å bedt om hcg blodprøve, kanskje det kan roe deg
![]()
TakkHei hei dere.
Ville bare dele en liten test erfaring her
Føler jeg fikk bekreftet en gang for alle, at disse hjemmetestene kun er for å stadfeste graviditeten, og ikke følge med på utviklingen.
Her har jeg tatt 3 tester, fra samme pakke på samme urinJepp.

Av erfaring så er det ikke sikkert at du kan regne fra eggløsning. Jeg har begge mine tidligere graviditeter blitt satt tilbake omtrent en uke - og det virker slik denne gangen også. De to forrige har gått bra - nå er jeg enda såpass tidlig at jeg vet ikke hvordan det går . Jeg fikk 2-3 17 dop denne gangen, men vet at det er sykt mye forskjellige resultater, prøv å se litt på den linken som ble lagt ut her i går i denne tråden. Og se på bildet som ble lagt ut med mange tester tatt fra samme urin samme dag fra samme pakke. De er visst ikke til å stole på ifht styrke, kun positiv/negativ.Jeg er gravid for første gang og blir veldig forvirret av testene og alt jeg leser. Fikk en veeeldig svak positiv test på mandag og 1-2 uker på cb på tirsdag. Har testet på nytt med babyplan strimmel i går og i dag og det er bittelitt økning, men de er fortsatt veldig svake.. Hadde positiv eggløsningstest 22/9, så da blir det vell 17 dpo i dag? Blir helt gal av å ikke vite om det utvikler seg
Her er dagens tester, normal sin og babyplan.
Hvis det har sluttet å utvikle seg, når man man forvente blødning?
Budsjettet ditt til testerVis vedlegget 47196416DPO/4+2/IKM:
Da var IKM-dagen her og 0 mensHåper TR holder seg laaangt unna de neste 8 mnd
Glemmer å ikke drikke før jeg tester å sånn nå
På vei til gyn for å ta blodprøver osv
![]()
![]()
![]()
Hvordan går det med deg idag?Toppen min var 18 september. Så regnet da eggløsning 19.håper dere har rett
![]()
Snill du er som spørrHvordan går det med deg idag?![]()