Tester ➕

Det pleier å være riktig å regne slik sånn jeg har skjønt det :) Jeg hadde også topp 18. september, men alt tydet på at jeg slapp samme dag, men det er jo ikke godt å vite sikkert.
Hvordan ser dine tester ut da? Vet man ikke skal sammenligne men blir jo nysgjerrig :)

Hvordan ser dine tester ut da? Vet man ikke skal sammenligne men blir jo nysgjerrig :)
Det er jo veldig individuelt! Men her er bilde av dagens test:
Fikk ikke 3+ på clear blue digital, men fikk 2-3 på fredagen som var.
Men det er jo doblingen som har noe å si, ikke styrken har jeg skjønt :)

Vedlegg

• IMG_7034.jpeg
    IMG_7034.jpeg
    166,3 KB · Visninger: 32
Hei hei dere.
Ville bare dele en liten test erfaring her ;)
Føler jeg fikk bekreftet en gang for alle, at disse hjemmetestene kun er for å stadfeste graviditeten, og ikke følge med på utviklingen.
Her har jeg tatt 3 tester, fra samme pakke på samme urin ;) Jepp.

Vedlegg

• IMG_1516.jpeg
    IMG_1516.jpeg
    365 KB · Visninger: 38
Hei hei dere.
Ville bare dele en liten test erfaring her ;)
Føler jeg fikk bekreftet en gang for alle, at disse hjemmetestene kun er for å stadfeste graviditeten, og ikke følge med på utviklingen.
Her har jeg tatt 3 tester, fra samme pakke på samme urin ;) Jepp.
Fantastisk av deg å dele dette! Det tror jeg kan gjøre at mange slutter å stresse med styrken på testene❤️

Jeg krysser fingrene for oss begge :Heartred Har lest at hvor mye hcg man har i kroppen kan påvirkes av hvilke kjønn man bærer på også, men vet ikke hvor mye man skal legge i det. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt å bedt om hcg blodprøve, kanskje det kan roe deg:love7
Ja men får ikke gjort det før neste uke da jeg skal reise i morgen :/ så må bare holde ut! Men takk ❤️❤️

Her fikk jeg mange svar da jeg nørda hcgverdier til clearblue digital igår. Det roet nervene mine litt. Har hørt mye snakk om (unødvendig) nervøse damer som ikke får økning til tross for høy hcg :pompus:

Jeg er gravid for første gang og blir veldig forvirret av testene og alt jeg leser. Fikk en veeeldig svak positiv test på mandag og 1-2 uker på cb på tirsdag. Har testet på nytt med babyplan strimmel i går og i dag og det er bittelitt økning, men de er fortsatt veldig svake.. Hadde positiv eggløsningstest 22/9, så da blir det vell 17 dpo i dag? Blir helt gal av å ikke vite om det utvikler seg

Her er dagens tester, normal sin og babyplan.

Hvis det har sluttet å utvikle seg, når man man forvente blødning?

Vedlegg

• IMG_8105.jpeg
    IMG_8105.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 60
Jeg er gravid for første gang og blir veldig forvirret av testene og alt jeg leser. Fikk en veeeldig svak positiv test på mandag og 1-2 uker på cb på tirsdag. Har testet på nytt med babyplan strimmel i går og i dag og det er bittelitt økning, men de er fortsatt veldig svake.. Hadde positiv eggløsningstest 22/9, så da blir det vell 17 dpo i dag? Blir helt gal av å ikke vite om det utvikler seg

Her er dagens tester, normal sin og babyplan.

Hvis det har sluttet å utvikle seg, når man man forvente blødning?
Av erfaring så er det ikke sikkert at du kan regne fra eggløsning. Jeg har begge mine tidligere graviditeter blitt satt tilbake omtrent en uke - og det virker slik denne gangen også. De to forrige har gått bra - nå er jeg enda såpass tidlig at jeg vet ikke hvordan det går . Jeg fikk 2-3 17 dop denne gangen, men vet at det er sykt mye forskjellige resultater, prøv å se litt på den linken som ble lagt ut her i går i denne tråden. Og se på bildet som ble lagt ut med mange tester tatt fra samme urin samme dag fra samme pakke. De er visst ikke til å stole på ifht styrke, kun positiv/negativ.

Screenshot_20251004_154238_ChatGPT.jpg16DPO/4+2/IKM:

Da var IKM-dagen her og 0 mens:gen014:cool05:dance008:love017 Håper TR holder seg laaangt unna de neste 8 mnd:cool14 Glemmer å ikke drikke før jeg tester å sånn nå:laughing002 På vei til gyn for å ta blodprøver osv❤️

Screenshot_20251009_082136_Gallery.jpg

Screenshot_20251009_082142_Gallery.jpg

Screenshot_20251009_082147_Gallery.jpg

Og må etter jeg kom hjem fra gyn og har drukket kaffe, vann og julesaftbrus❤️
20251009_120557.jpg

Hvordan går det med deg idag? :)
Snill du er som spørr ❤️ takk! Det går greit. Forbereder meg på det værste. Det e jo helt teit. Hadde jo vært bedre og gledet seg til det motsatte var bevist. Har veldig vonde pupper i dag, det har stikket litt i ene puppen og, og murret litt i underlivet. Var veldig vondt i ryggen av og kjøre bil i sånn 7 timer i dag :p å nå er det straks konsert men vurderer og skippe oppvarmingen så jeg kan heller chille på hotellrommet en time før de begynner :p hehe. Er såååå ferdig. Har også kjøpt med meg noen MS tester batch 27. :p

Back
Topp