Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant.. rart at det skal være så forskjellig. Men fine tester begge to!Kveldens tester! Må si det er kjipt å se at make sure testene har blitt som de har blitt. Husker jeg var så fornøyde med de sist svangerskap! Se hvor ulike de er.. eneste grunnen til at jeg måtte ta 2 av dehehe.
Blir gøy å følge med sammen framover nå!Spennende!! Vi får krysse alt![]()
jeg hadde IKM i går! Hihi
JaaBlir gøy å følge med sammen framover nå!![]()
Takk! Blir jo litt roligere når eg ser kor teite testene oppfører segJa ikke sant.. rart at det skal være så forskjellig. Men fine tester begge to!
13dpo
Nå tror jeg at jeg skal vente noen dager med å teste igjen. God hcg og nå disse testene, da skal jeg forsøke å senke skuldrene (iallefall en dag eller to)

Veldig glad for at du hadde rettHva sa jeg?? Og forsåvidt visste du det selv og! Dette går bra![]()

Veldig glad for at du hadde rett![]()
![]()

Wow så fin!!Tenker det ble siste testen herfra og. Ikke så mye mer å teste etter
19 dpo/ 4+5
Vis vedlegget 471589
Wow så fin!!
Hvilke test er dette??
Skjønner! Jeg har ikke mange babyplan igjen eg. så blir nok makesure når de er tom selv om de har tapt seg veldigDet er metode sin tidligtest. Men de ble svakere enn babyplan sine når jeg byttet rundt 14/15 dpo, så ville ikke byttet test type om det ikke var nødvendig. Jeg visste at de hadde mindre fargestoff så har ikke bekymret meg, og de har jo steget fint etter det![]()
Sykt stor forskjell også på testene da! Jeg er en dag bak deg og mine er langt fra sååå sterkTenker det ble siste testen herfra og. Ikke så mye mer å teste etter
19 dpo/ 4+5
Vis vedlegget 471589

Ja men du skriver også 16 dpo, så da er du da tre dager bak meg?Sykt stor forskjell også på testene da! Jeg er en dag bak deg og mine er langt fra sååå sterk![]()