Tester ➕

Kveldens tester! Må si det er kjipt å se at make sure testene har blitt som de har blitt. Husker jeg var så fornøyde med de sist svangerskap! Se hvor ulike de er.. eneste grunnen til at jeg måtte ta 2 av de :p hehe.

Vedlegg

• IMG_5434.jpeg
    IMG_5434.jpeg
    840,7 KB · Visninger: 37
  • IMG_5433.jpeg
    IMG_5433.jpeg
    845,2 KB · Visninger: 37
Måtte teste en siste gang nå i kveld, før IKM i morgen:wacky: Dette er «tidlig» teststrimmel, skal prøve med «vanlig» graviditetstest i morgen tidlig :D
image.jpg

13dpo :shy:
Nå tror jeg at jeg skal vente noen dager med å teste igjen. God hcg og nå disse testene, da skal jeg forsøke å senke skuldrene (iallefall en dag eller to)

Hva sa jeg?? Og forsåvidt visste du det selv og! Dette går bra :love017

Wow så fin!!
Hvilke test er dette??

Det er metode sin tidligtest. Men de ble svakere enn babyplan sine når jeg byttet rundt 14/15 dpo, så ville ikke byttet test type om det ikke var nødvendig. Jeg visste at de hadde mindre fargestoff så har ikke bekymret meg, og de har jo steget fint etter det :)

Det er metode sin tidligtest. Men de ble svakere enn babyplan sine når jeg byttet rundt 14/15 dpo, så ville ikke byttet test type om det ikke var nødvendig. Jeg visste at de hadde mindre fargestoff så har ikke bekymret meg, og de har jo steget fint etter det :)
Skjønner! Jeg har ikke mange babyplan igjen eg. så blir nok makesure når de er tom selv om de har tapt seg veldig :(

Sykt stor forskjell også på testene da! Jeg er en dag bak deg og mine er langt fra sååå sterk :hilarious:
Ja men du skriver også 16 dpo, så da er du da tre dager bak meg? :dance008

Back
Topp