Tester ➕

Må innrømme at det var veldig deilig å se 2-3 i dag, og fine streker på strimlene! To dager siden forrige strimmel-test og var fin utvikling. Skal prøve å vente to dager til neste også.

Allerede ganske kvalm og uggen, så lover godt så langt

Vedlegg

• IMG_5947.jpeg
    IMG_5947.jpeg
    2 MB · Visninger: 43
Ååå, jeg som skulle vente til litt utover dagen med konsentrert urin :rolleyes:

Planla å ta min siste ukesindikator i dag fordi jeg forventet å få 3+ (8 dager siden jeg fikk 2-3). Jeg ser at urinen er litt lys, men tenker bare «MÅ. TA. NÅ.»

Tok en strimmeltest samtidig og den er ca like sterk som i går og forgårs. Så jeg burde absolutt klart å vente.. Men jeg er ikke bekymret altså, ville bare gjerne se 3+ :crybaby2
Åh jeg går også og venter på 3+ nå. Hvor langt på vei er du? Jeg er ca 4+6. Fikk 2-3 på tirsdag morgen. Har dratt på hytta med to tester med :p

Åh jeg går også og venter på 3+ nå. Hvor langt på vei er du? Jeg er ca 4+6. Fikk 2-3 på tirsdag morgen. Har dratt på hytta med to tester med :p
5+1 i følge eggløsning, 5+0 i følge menstermin. Men så at mange i mai-gruppa fikk 3+ først rundt 5+4 :confused004 Så kanskje teste rundt der?

IMG_4729.jpeg14 dpo:angelic: Første testene jeg tok. Hadde det veldig på følelsen pga hadde lyserosa blødning mandag og tirsdag, når tr egt skulle komme, som viste seg og være festeblødning. Det skjedde også sist jeg ble gravid i februar! (Hadde en senabort/måtte avslutte svangerskap i uke 22 pga komplikasjoner)
Var første pp og forventet absolutt ikke at det skulle sitte! Så nå må det bare bli terminspire:confused1

Last edited:
Vis vedlegget 47103614 dpo:angelic: Første testene jeg tok. Hadde det veldig på følelsen pga hadde lyserosa blødning mandag og tirsdag, når tr egt skulle komme, som viste seg og være festeblødning. Det skjedde også sist jeg ble gravid i februar! (Hadde en senabort/måtte avslutte svangerskap i uke 22 pga komplikasjoner)
Var første pp og forventet absolutt ikke at det skulle sitte! Så nå må det bare bli terminspire:confused1
Gratulerer! :Heartpink

5+1 i dag og hadde håpet på 3+ (var 2-3)… Men strimmeltest tatt på kvelden i går var like sterk som kontrollstrek, og den i morges var hakket sterkere. Så får håpe det er greit likevel!

Litt bekymret etter sist gang da test viste 2-3 over to uker etter IKM og graviditeten resulterte i BO/MA. Der var strimmeltestene svakere også da.

Jaja, får bare prøve å ikke bekymre seg for mye og være positivt innstilt :happy:

3+6/13 dpo
Var visst siste strimmeltest, men den var så fin at det går bra :D har en til CB digital som jeg lurte på å ta i morgen eller onsdag.
IMG_0595.jpegIMG_0596.jpeg

Noen som kan se streken? Eller har jeg bare ønske håp strek? 13dpo og skulle ønske den var sterkere! Men det er ikke med morgenurin, om det har noe å si

Vedlegg

• 20250929_092214.jpg
    20250929_092214.jpg
    497,6 KB · Visninger: 64
Noen som kan se streken? Eller har jeg bare ønske håp strek? 13dpo og skulle ønske den var sterkere! Men det er ikke med morgenurin, om det har noe å si
Ser den men er veldig svak for 13 dpo. Er du sikker på når eggløsning var?

Back
Topp