Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh jeg går også og venter på 3+ nå. Hvor langt på vei er du? Jeg er ca 4+6. Fikk 2-3 på tirsdag morgen. Har dratt på hytta med to tester medÅåå, jeg som skulle vente til litt utover dagen med konsentrert urin
Planla å ta min siste ukesindikator i dag fordi jeg forventet å få 3+ (8 dager siden jeg fikk 2-3). Jeg ser at urinen er litt lys, men tenker bare «MÅ. TA. NÅ.»
Tok en strimmeltest samtidig og den er ca like sterk som i går og forgårs. Så jeg burde absolutt klart å vente.. Men jeg er ikke bekymret altså, ville bare gjerne se 3+![]()
5+1 i følge eggløsning, 5+0 i følge menstermin. Men så at mange i mai-gruppa fikk 3+ først rundt 5+4Åh jeg går også og venter på 3+ nå. Hvor langt på vei er du? Jeg er ca 4+6. Fikk 2-3 på tirsdag morgen. Har dratt på hytta med to tester med![]()
Så kanskje teste rundt der?
14 dpo
Første testene jeg tok. Hadde det veldig på følelsen pga hadde lyserosa blødning mandag og tirsdag, når tr egt skulle komme, som viste seg og være festeblødning. Det skjedde også sist jeg ble gravid i februar! (Hadde en senabort/måtte avslutte svangerskap i uke 22 pga komplikasjoner)
Gratulerer!Vis vedlegget 47103614 dpoFørste testene jeg tok. Hadde det veldig på følelsen pga hadde lyserosa blødning mandag og tirsdag, når tr egt skulle komme, som viste seg og være festeblødning. Det skjedde også sist jeg ble gravid i februar! (Hadde en senabort/måtte avslutte svangerskap i uke 22 pga komplikasjoner)
Var første pp og forventet absolutt ikke at det skulle sitte! Så nå må det bare bli terminspire![]()

Ser den men er veldig svak for 13 dpo. Er du sikker på når eggløsning var?Noen som kan se streken? Eller har jeg bare ønske håp strek? 13dpo og skulle ønske den var sterkere! Men det er ikke med morgenurin, om det har noe å si
Jeg ser den! Den er svak, men den er der!Noen som kan se streken? Eller har jeg bare ønske håp strek? 13dpo og skulle ønske den var sterkere! Men det er ikke med morgenurin, om det har noe å si

Jeg ser en svak strek!Noen som kan se streken? Eller har jeg bare ønske håp strek? 13dpo og skulle ønske den var sterkere! Men det er ikke med morgenurin, om det har noe å si