Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tester annenhver dag ut uken tenker jeg. Tar nok en digital til neste helg. Er den 3+ slutter jeg med all testing og venter til ul rundt uke 7.Jeg er 4+2 i dag ifølge bv og Premom. Hvilke apper bruker dere til å spore graviditeten?
jeg har Preggers, graviditet+ og babyverden sin. #nerd i knowJeg er 4+2 i dag ifølge bv og Premom. Hvilke apper bruker dere til å spore graviditeten?

Jeg har bare brukt Preglife og vært fornøyd med denJeg er 4+2 i dag ifølge bv og Premom. Hvilke apper bruker dere til å spore graviditeten?
Her er mine tester
Den rosa Normal-testen er tatt i går 30.12 og CB digital i dag. For en nyttårsgave!
Jeg var litt usikker på EL denne mnd, men tror jeg er 15/16 DPO i dag.
Hvor ofte burde jeg teste nå framover? Annen hver dag en liten periode for å se at spiren sitter? Hva gjør dere?

Jeg er like nerd.... jeg har de samme, pluss libero, Flo, preglife, premom og nørsjeg har Preggers, graviditet+ og babyverden sin. #nerd i know![]()
Liker preggers best om jeg måtte velge.Er i teorien ikke behov for å teste mer. Jeg har tatt noen bare for å bruke opp testene. Og så sparer jeg en digital test bare fordi jeg vil se at det står 3+ på den. Noen får mer ro av å teste jevnlig... og noen blir mer urolig av det.Her er mine tester
Den rosa Normal-testen er tatt i går 30.12 og CB digital i dag. For en nyttårsgave!
Jeg var litt usikker på EL denne mnd, men tror jeg er 15/16 DPO i dag.
Hvor ofte burde jeg teste nå framover? Annen hver dag en liten periode for å se at spiren sitter? Hva gjør dere?
Det hørtes ut som en god plan. Kanskje jeg også venter til jeg har 3+ og slutter å teste daTester annenhver dag ut uken tenker jeg. Tar nok en digital til neste helg. Er den 3+ slutter jeg med all testing og venter til ul rundt uke 7.
Liker best preglife![]()
Tror jeg tar det litt fra dag til dag om jeg tester så mye mer, kan jo bli urolig av det også som @MammaMaya sier. Men så lenge mensen ikke kommer går det riktig vei tenker jeg Så fin og sterk strekDa tror jeg at jeg sier meg fornyød
Første er 12dpo, og så frem til idag, 16dpo![]()
Gratulerer!Ved ivf skal en ha ultralyd rundt da for å bekrefte livDet hørtes ut som en god plan. Kanskje jeg også venter til jeg har 3+ og slutter å teste daEr det en grunn til at du skal ha ul rundt uke 7? Jeg vurderer også tidlig ultralyd, men vet ikke helt når.
SkjønnerVed ivf skal en ha ultralyd rundt da for å bekrefte liv![]()
Spennende uker framover!