Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skummelt å begynne å glede seg såpass tidlig syns jeg, men får bare krysse fingrene!Jeg skulle ønske min også var på 2-3. Klarer ikke helt slå meg til ro med 1-2 (selv om noe annet hadde vært veldig rart)Haha testetøs.. jeg dør av meg selv… måtte kjøpe digital for å se om det var bikket 2-3 og det var det
halleluja![]()
har testet stigning med rfsu-stripsene og vet at alle sier at de er dårlige, men det er de vi har her på butikken/apoteket. Syns de er svake, men ser stigning på dem. Huff så mye å tenke på.Har du bilde av stigningen da?Har vært ganske engstelig fordi jeg syns at testene mine har vært så svake og at stigningen har gått så sent. Testet med digital på lørdag morgen (4+0) og fikk da 1-2, noe jeg ble stresset over for håpet på 2-3. tok en ny idag (4+2) på ettermiddagsurin og fikk 2-3 og ble så lettethar testet stigning med rfsu-stripsene og vet at alle sier at de er dårlige, men det er de vi har her på butikken/apoteket. Syns de er svake, men ser stigning på dem. Huff så mye å tenke på.
Ja. Her er torsdag (12dpo), fredag (13dpo), lørdag(14dpo) og mandag (16dpo). Den siste er tatt på ettermiddagen, de andre på morningen.Har du bilde av stigningen da?
Ikke mye å stresse for her. På 2 dager har det gått fra 1-2 til 2-3 på digital, så det går fremover dette![]()
Ja. Her er torsdag (12dpo), fredag (13dpo), lørdag(14dpo) og mandag (16dpo). Den siste er tatt på ettermiddagen, de andre på morningen.

Vet ikke helt om denne er positiv, men syns jeg ser en strek på denne. Hva ser dere andre?
Denne synes jeg ser positiv ut! Hvor mange dpo er du?Vet ikke helt om denne er positiv, men syns jeg ser en strek på denne. Hva ser dere andre?
3+6 i dag da isåfall, ikke helt planlagt men hadde en sterk følelse på at jeg var gravid nå. Så er litt blandede følelser kan en siDen ser da positiv ut den!
Rundt 12-13dpoDenne synes jeg ser positiv ut! Hvor mange dpo er du?![]()
Den ser positiv ut.Vet ikke helt om denne er positiv, men syns jeg ser en strek på denne. Hva ser dere andre?
Godt det ikke er bare jeg som ser den, har en lei tendens til å se hvert minste lille ruskDen ser positiv ut.
Blir spennende å se hvordan testen i morgen ser ut!Rundt 12-13dpo