Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har samme erfaring! Game changer å teste med SMU i stedet for FMU for min del. Går på do tidlig på morgenen (drikker ikke noe i mellomtiden) og tester på urinen når jeg står opp noen timer senere. Evt tisser når jeg står opp og tester litt etterpå, også uten å drikke noe særligJeg fikk denne i går kveld , men i dag tidlig var den mye svakere . Sånn har det vært siden jeg fikk positiv på torsdag, de er sterkere på ettermiddag og kveld enn om morgenen. Er dette vanlig?![]()
Det er SMU jeg testet på. Men den var fortsatt kjeeempesvak. Jeg la meg igjen etter første gang jeg tisset så jeg hadde ikke drukket noe heller. MerkeligHar samme erfaring! Game changer å teste med SMU i stedet for FMU for min del. Går på do tidlig på morgenen (drikker ikke noe i mellomtiden) og tester på urinen når jeg står opp noen timer senere. Evt tisser når jeg står opp og tester litt etterpå, også uten å drikke noe særlig![]()
Åh, ja det er merkelig!Det er SMU jeg testet på. Men den var fortsatt kjeeempesvak. Jeg la meg igjen etter første gang jeg tisset så jeg hadde ikke drukket noe heller. Merkelig

Veldig svak positivTatt nå i kveld, for jeg klarte ikke vente til i morgen
![]()
hvor langt på vei er du?IVF - fryseforsøk. Innsatt ett frys dag 5, så er i dag 14 dpoGratulerer så myehvor langt på vei er du?
Gratulerer sååå myeIVF - fryseforsøk. Innsatt ett frys dag 5, så er i dag 14 dpo![]()

TakkGratulerer sååå mye![]()
![]()

Minus 38? Var ikke klar over at det gikk an en gang.Fikk svar på HCG i dag - 38![]()
![]()
Sniker innom her. Du mener vel 38? For det finnes vel ikke minus…Flere som har hatt veldig treg/dårlig stigning etter fryseinnsett, slik at embryoet omtrent går litt i dvale ved fryseinnsett, at selv klinikker rundt om ikke har hatt troen. Så krysser fingrene for at det er det og at hcg stigningen øker som normalt, selv om det er i det nedre sjiktet❤Fikk svar på HCG i dag - 38![]()
![]()
Fikk svar på HCG i dag - 38![]()
![]()
Vanlig å måle ofte er det absolutt ikke. Tror de aller fleste (som ikke henger her) tar 1-2 graviditetstester også sier de seg fornøyd med det, uten engang å måle hcgBle litt stressa over at symptomene mine ble mildere, mat smaker plutselig mer normalt og puppene er mye mindre ømme (vært ømme siden 5 DPO). Tok en test, så heldigvis greit ut16 DPO/4+1. Ikke målt hcg enda, tenkte vente til legetimen min neste uke. Er det vanlig å måle ofte?Vis vedlegget 456286
Men vi som er ekstra bekymret, henger her (og hørt mye erfaringer på godt eller vondt) eller bare generelt har spesiell interesse av det ++ gjør litt mer ut av det. Du trenger ikke henge deg på «galskapen» om du har roen. Jeg personlig bekymrer meg nok litt mer enn jeg trenger, og hadde en del smerter/ubehag som gjorde at jeg følte for å sjekke, også ballet det litt på seg fordi jeg syntes jeg hadde usedvanlig høy hcg
Du kan helt fint vente til neste uke om du ikke klør i fingrene eller ikke har noen «problemer/bekymringer». Tenker jeg da